Strategie w kryzysie. Yope: Zamierzamy kontynuować aktualną strategię dystrybucyjną w sprzedaży w Polsce i na świecie

Strategie w kryzysie. Yope: Zamierzamy kontynuować aktualną strategię dystrybucyjną w sprzedaży w Polsce i na świecie

Rok 2020 zmusił większość graczy do działania reaktywnego na wydarzenia związane z Covid-19. Rok 2021, mimo światełka w tunelu w postaci szczepień, wciąż naznaczony jest niepewnością... Co to oznacza dla biznesu? Pytamy o to naszych rynkowych praktyków.

Jaką obrać strategię w kryzysie niepewności, by zabezpieczać biznes? Co warto brać pod uwagę, by cieszyć się zaufaniem konsumentek? Jakie porfolio się sprawdza? Które produkty mogą okazać się Państwa zdaniem interesujące dla konsumentów?

Łukasz Jaślarz, dyrektor sprzedaży YOPE:

Doświadczenia 2020 roku pokazały, że nikt nie jest w stanie do końca przewidzieć wszelkich wariantów rozwoju sytuacji. YOPE jako producent naturalnych kosmetyków i środków czystości nie tylko elastycznie reaguje na zachodzące zmiany, odpowiada na bieżące potrzeby rynku, ale także - co nie jest łatwe szczególnie w okresie pandemii - stara się je wyprzedzać.  Tak stało się w przypadku antybakteryjnego mydła do rąk dla dzieci Ananas i kokos i Antybakteryjnego płynu do mycia powierzchni Rozmaryn i bergamotka, które wprowadziliśmy do sprzedaży w 2019 roku, a które  w 2020 roku okazały się doskonale sprzedającym się produktem pierwszej potrzeby. Uzupełnienie tej serii o Łagodne antybakteryjne mydło do rąk było krokiem oczywistym, uzasadnionym potrzebami rynku, co potwierdziły wyniki sprzedaży produktu.

Choć prognozy rynkowe na 2021 rok nie są optymistyczne, to nie rezygnujemy z realizacji nowych pomysłów i wyzwań, zachowując przy tym dozę ostrożności. Tworzenie planów na rok bieżący poprzedziliśmy wnikliwą analizą, dzięki czemu liczymy na to, że po raz kolejny wpiszemy się w oczekiwania naszych konsumentów, a może nawet uda się nam ich zaskoczyć. Wypracowaliśmy do tej pory spójną wizję komunikacyjną marki, którą będziemy realizować na wszystkich obszarach. Zamierzamy kontynuować aktualną strategię dystrybucyjną w sprzedaży w Polsce i na świecie, wzmacniając zarówno kanał e-commerce, jak i ekspozycję marki na półkach w sklepach stacjonarnych.

# Wywiady i opinie
 reklama