Strategie w kryzysie. Iossi: Priorytetem są stabilność i bezpieczeństwo

Strategie w kryzysie. Iossi: Priorytetem są stabilność i bezpieczeństwo

Rok 2020 zmusił większość graczy do działania reaktywnego na wydarzenia związane z Covid-19. Rok 2021, mimo światełka w tunelu w postaci szczepień, wciąż naznaczony jest niepewnością... Co to oznacza dla biznesu? Pytamy o to naszych rynkowych praktyków.

Jaką obrać strategię w kryzysie niepewności, by zabezpieczać biznes? Co warto brać pod uwagę, by cieszyć się zaufaniem konsumentek? Jakie porfolio się sprawdza? Które produkty mogą okazać się Państwa zdaniem interesujące dla konsumentów?

Joanna Hołuj, właścicielka marki IOSSI:  

W porównaniu z ubiegłym rokiem nie zmieniło się wiele. Wciąż planujemy nasze działania ostrożnie, krótkoterminowo. Wstrzymaliśmy większe inwestycje do czasu, gdy nie zmieni się sytuacja na świecie. Na razie liczy się dla nas przede wszystkim bezpieczeństwo i stabilność. Fakt, że terminy targów zagranicznych zostały przesunięte, daje nam jeszcze więcej czasu na pracę badawczą nad nowymi wdrożeniami. A w tym roku będzie ich sporo – mamy mnóstwo pomysłów, dlatego praca w {iossi} wre. Które z nowości okażą się interesujące dla konsumentów? Mamy nadzieję, że wszystkie: ) 

Korzenie naszej marki są w sieci. Od samego początku to właśnie w Internecie prowadzimy sprzedaż i utrzymujemy bliski kontakt z klientami. A jednak zamknięcie sklepów stacjonarnych u wszystkich obniżyło sprzedaż. Z utęsknieniem czekamy na ich otwarcie, również prywatnie, jako konsumenci. Aby znowu cieszyć się doświadczeniem zakupowym, móc dotknąć, powąchać… Myślimy o tym z sentymentem. 

# Wywiady i opinie
 reklama