Stara Mydlarnia - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Stara Mydlarnia - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Sylwia Brzuska, prezes firmy:

To był rok…

Inny niż wszystkie… Przede wszystkim obchodziliśmy 20-lecie firmy, co połączyliśmy z rebrandingiem. Z tej okazji pojawiły się nowe serie i serie „odświeżone”. Zmieniły się również nasze sklepy. Dodatkowo, tak jak wszystkie inne firmy na rynku, byliśmy wyczuleni na rynkowe zmiany, które następowały wraz z rozwojem pandemii i staraliśmy się reagować tak, aby nasi klienci jak najmniej je odczuwali z naszej strony.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • E-commerce
  • Gotowość na zmiany
  • Dostępność surowców i komponentów

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Wciąż rosnące zainteresowanie kosmetykami naturalnymi, co wiąże się z kontynuacją dążenia do zdrowego stylu życia. Konsekwencją tego trendu jest popularność takich składników kosmetycznych, jak bakuchiol, kwas hialuronowy, witamina C oraz coraz większa ilość dostępnych na rynku kosmetyków naturalnych i producentów tych kosmetyków.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Z punktu widzenia producenta kosmetyków naturalnych będzie to utrzymanie tempa z roku 2021. Na rynku pojawiło się dużo nowych produktów kosmetycznych i dużo nowych firm proponujących takie kosmetyki. Na pewno pomocna będzie silna pozycja marki, jednak niezbędne będą również nowe propozycje dla klientów zgodne z trendami rynkowymi. Wyzwaniem będzie nadal pozyskiwanie surowców i opakowań, z brakiem których mierzyliśmy się przez cały 2021 rok.

Sobie i konkurencji życzymy…

Wytrwałości, która pozwoliła nam przejść przez - miejmy nadzieję - najtrudniejszy okres pandemii, a która pewnie przyda się jeszcze przez jakiś czas. Życzymy również optymizmu, wiary w swoje możliwości, dużo inwencji i odwagi, by proponować klientom najlepsze rozwiązania.

# Wywiady i opinie
 reklama