Senkara: jesteśmy na Tik Toku i będziemy wzmacniać tam naszą obecność

Senkara: jesteśmy na Tik Toku i będziemy wzmacniać tam naszą obecność

Elżbieta Senkara, właścicielka firmy Senkara:

Podążanie za trendami, które wyznaczają nam social media, jest szczególnie ważne w branży beauty. Marka Senkara nie jest temu obojętna, dlatego w ostatnim czasie urozmaicamy swoje działania i rozwijamy nasz kanał na popularnym ostatnio Tik Toku.

Obecnie możemy znaleźć tam content produktowy oraz zabawne filmiki, co z powodzeniem przyciąga nowych konsumentów. Marka ma idealnie ułożony progresywny plan działania związany z aplikacją Tik Tok, który konsekwentnie realizujemy.

Nasza marka od zawsze otwarta jest na rzetelne współprace influencerskie. Obecnie współpracujemy z twórcami na platformie Instagram. Jednak nowy plan działania na czwarty kwartał zakłada również współprace z tik-tokerami. Jest to nowy obszar, w którym jako marka Senkara widzimy ogromny potencjał dla swoich kosmetyków.

Inne trendy związane z social media to możliwość tworzenia indywidualnych filtrów na instagrama. Pierwszy ikoniczny filtr marki czyli "Panda Lovers" jest używany przez użytkowników na całym świecie, m. in. w Wietnamie, Indonezji czy Wielkiej Brytanii. Nawet długo po premierze przyciąga uwagę nowych grup docelowych. Obecnie opracowujemy nowe filtry, które z pewnością przypadną do gustu obecnym i przyszłym konsumentom.

# Wywiady i opinie
 reklama