Paweł Kosowicz, współwłaściciel Yope: znajdujemy inne sposoby na edukację o składach

Paweł Kosowicz, współwłaściciel Yope: znajdujemy inne sposoby na edukację o składach

Z naszej perspektywy, ta zmiana wymagała dostosowania komunikacji marketingowej do nowych warunków. To było dla nas wyzwanie, bo kilka lat temu, kiedy tworzyliśmy YOPE, komunikat „bez” był bardzo ważnym wyróżnikiem naszych produktów.

Konsument powinien mieć prawo do selekcji produktów na podstawie takich informacji, ale znajdujemy inne sposoby na edukację o składach kosmetyków i na dotarcie do  naszych klientów. W tej chwili stawiamy bardzo na komunikację związaną z ekologicznymi wartościami naszej marki i naturalnością.

Nie mamy żadnych sygnałów żeby konsumenci odnotowali tę zmianę, ale moim zdaniem jeszcze na to za wcześnie.

Wpływ tych regulacji na rynek odczujemy może za kilka miesięcy. A może wcale? Mam nadzieję, że zbudowaliśmy już w konsumentach świadomość naszej marki jako tej, która nie używa parabenów, PEG, SLS, SLES czy silikonów - i tak już jesteśmy kojarzeni.

# Wywiady i opinie
 reklama