Organique: odpowiedzialnością każdego producenta jest edukacja odbiorców

Organique: odpowiedzialnością każdego producenta jest edukacja odbiorców

"Plotka rośnie, rozchodząc się".
Te słowa przypisuje się Wergiliuszowi. Z nastaniem epoki internetu kłamstwa, półprawdy i nie potwierdzone niczym teorie zyskują gigantyczne zasięgi i to czasem w ekspresowym tempie. Niektóre, nie weryfikowane odpowiednio wcześnie, stają się mitami, które mocno osadzają się w świadomości wielu konsumentów. W naszym cyklu #PogromcyMitów sprawdzamy zatem, z jakimi "rewelacjami" mierzą się obecnie producenci kosmetyków..

Magdalena Wieczorek, Marketing Manager Organique:

Mitów kosmetycznych rzeczywiście nie brakuje... Jest więc z czego wybierać. Przykłady?

  • "Skóra uzależnia się od kosmetyków".

  • "Dla cery trądzikowej tylko szare mydło".

  • "Kosmetyki naturalne nie mogą mieć długiej listy składników".

Myślę że odpowiedzialnością każdego producenta jest edukacja odbiorców. Media społecznościowe są idealnym miejscem, aby prosto i merytorycznie opowiadać o faktach, wskazywać rozwiązania oraz obalać mity. Konsumenci ufają ekspertom oraz ludziom, którzy z pasją uczą o kosmetykach. Moje typy do obserwowania to Michelle Wong @labmuffinbeatysciene, która na co dzień obala mity kosmetyczne, Joanna Fabrowska-Bala @joann.cosmeticscare, która mówi o kosmetykach z punktu widzenia Safety Assessora oraz Ania i Monika z PiggyPeg @piggypeginsta, które szerzą wiedzę na temat świadomej pielęgnacji.

# Wywiady i opinie
 reklama