Oceanic: niemądry mit dotyczący szkodliwości płynów do higieny intymnej

Oceanic: niemądry mit dotyczący szkodliwości płynów do higieny intymnej

"Plotka rośnie, rozchodząc się".
Te słowa przypisuje się Wergiliuszowi. Z nastaniem epoki internetu kłamstwa, półprawdy i nie potwierdzone niczym teorie zyskują gigantyczne zasięgi i to czasem w ekspresowym tempie. Niektóre, nie weryfikowane odpowiednio wcześnie, stają się mitami, które mocno osadzają się w świadomości wielu konsumentów. W naszym cyklu #PogromcyMitów sprawdzamy zatem, z jakimi "rewelacjami" mierzą się obecnie producenci kosmetyków...

Anna Pajestka, Senior Brand Manager, OCEANIC S.A.:

Wszyscy dążymy do zachowania równowagi poznawczej, tzn. chcemy się zgadzać z tymi, których lubimy. To sprawia, że często bezkrytycznie podchodzimy do tego, o czym piszą nasze ulubione portale czy influencerzy.

Prezentowane przez nich poglądy automatycznie stają się naszymi, niezależnie od tego, jakie są fakty. Z psychologicznego punktu widzenia to naturalne zjawisko. Dotyczy każdego z nas. Warto jednak czasem doczytać, zgłębić temat i krytycznie podejść do tego, co słyszymy czy czytamy.

Moglibyśmy mnożyć przykłady kosmetycznych półprawd lub kompletnych mitów, które zaskakująco się upowszechniły. Jednym z nich jest opinia o niekorzystnym działaniu produktów do higieny intymnej. To przekłamanie. Szkodliwe może być używanie do higieny intymnej przypadkowych kosmetyków, a nie higiena miejsc intymnych sama w sobie. Ważne jest, by nie zaburzać harmonii ekosystemu okolic intymnych i nie stosować agresywnych produktów z dużą ilością barwników i perfum, co może skutkować spadkiem odporności i przewlekłymi stanami zapalnymi.

Wybierając produkt do higieny intymnej, warto postawić na te łagodne, przebadane klinicznie, z pozytywną ocenę Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego.

Prawidłowa higiena miejsc intymnych to podstawa, a słowo klucz to „prawidłowa”. Ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie marki AA w kategorii higieny intymnej wykorzystujemy do tego, by edukować konsumentki w tym duchu.

# Wywiady i opinie
 reklama