Nuev: trendy trzeba rozumieć, nie można być zakładnikiem mód

Nuev: trendy trzeba rozumieć, nie można być zakładnikiem mód

Dr Izabela Zawisza, Prezes KF Niccolum, założycielka marek Nidiesque i nuev

Na polskim rynku mocny jest trend naturalności, anti-pollution, kosmetyków hypoalergicznych, a także etycznego biznesu. Wpisujemy się w nie, ale nie chcemy być niewolnikami pojedynczych mód. KF Niccolum realizuje własną misję podnoszenia świadomości na temat chorób skóry i opracowywania skutecznych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na jakość życia naszych konsumentów.

Naszą misją od początku było budowanie świadomości na temat chorób skórnych, zapobieganie alergiom kontaktowym oraz niesienie pomocy osobom z cerą nadwrażliwą. Chcieliśmy stworzyć ofertę produktową, która będzie skuteczne i wyraźnie podnosiła komfort codziennego życia „wrażliwców”. W Polskiej Akademii Nauk pracowałam nad rozwiązaniem mechanizmu prowadzącego do alergii na nikiel, statystyki pokazują bowiem, że prawie 40% osób w Japonii, 15% w Unii Europejskiej i 17% ludności na świecie ogółem ma alergię na metale. Bardzo mi zależało, aby opracować kosmetyki, który zabezpieczą skórę przed jonami metali, a nawet pomogą w leczeniu osób już uczulonych. Szukałam więc takiej cząsteczki, która będzie na tyle duża, żeby nie być transporterem metali do wewnątrz ciała, ale i która będzie go wiązać – silnie i na tyle szybko, żeby zdążyła zrobić to, zanim to zrobią białka skóry. Cała ta praca zajęła nam kilka lat. Podstawę ochronnego działania kremów i balsamów nuev stanowi opracowana według technologii chronionej zgłoszeniem patentowym cząsteczka Chitathione.

Zakładając firmę badawczo-rozwojową KF Niccolum, nie zastanawiałam się, jakie trendy są obecne w branży kosmetycznej. Wiedziałam, po prostu, że pewna grupa klientów ma problem skórny, na który nie ma dotychczas skutecznego go rozwiązania. Moim celem było stworzenie skutecznych, ale i przyjemnych w użytkowaniu preparatów do cery wrażliwej i alergicznej.

Natomiast dzisiaj – tak –mogę śmiało powiedzieć, że wychodzimy naprzeciw panującym trendom, a nawet tworzymy nowe. Kosmetyki marki Nidiesque chronią przed alergią kontaktową, ze szczególnym uwzględnieniem alergii niklowej, wpisują się więc w tren hypoalergiczności. Natomiast nasza najnowsza marka w portfolio – nuev – powstała jako odpowiedź na potrzeby skóry współczesnych kobiet. To kosmetyki z technologią metal screen ukierunkowaną na profilaktykę chorób skóry oraz skuteczną ochronę przed zanieczyszczeniami powietrza. Tak jak chronimy skórę przed słońcem, tak powinniśmy chronić przed jonami metali, bowiem nadmierna ekspozycja na metale może powodować podrażnienia, przedwczesne starzenie się skóry, a wreszcie wywoływać alergię.

Warto dodać, że jony metali (nikiel, chrom, kobalt, pallad) znajdują się w przedmiotach codziennego użytku (np. biżuteria, sztućce, obudowa laptopa, telefonu, itd.) oraz w powietrzu (nikiel i pallad). Marka nuev wpisuje się więc w trend skutecznej ochrony wrażliwej skóry podatnej na alergie, anti-pollution oraz trend smart cosmetics. Nuev skutecznie chroni i pielęgnuje skórę, ale jest przyjemna w codziennym użytkowaniu, dlatego dużą wagę zwróciliśmy na design opakowań.

Jednak nie jesteśmy niewolnikami trendów. Od początku KF Niccolum realizuje własną misję podnoszenia świadomości na temat chorób skóry i opracowywania skutecznych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na jakość życia naszych konsumentów. Jesteśmy firmą innowacyjną, która nie tworzy produktów, które będą wyłącznie odpowiadać na pojawiające się trendy, chcemy tworzyć nową, własną jakość.

# Wywiady i opinie
 reklama