No Filter: najistotniejsza jest obserwacja rynku, szybka analiza i sprawne działanie

No Filter: najistotniejsza jest obserwacja rynku, szybka analiza i sprawne działanie

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021:

Alicja Wojtyńska, agencja PR No Filter:

Trzy kluczowe Pani zdaniem słowa dla biznesu w roku 2020…

Optymalizacja, kryzys, transformacja.

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Udało nam się zrealizować założenia powyżej oczekiwań.

W które obszary rynku i kategorie produktowe najmocniej uderzyła pandemia?

Zdecydowanie HoReCa oraz branża rozrywkowa i eventowa.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Elastyczność, a przede wszystkim branża, w której działamy.

W naszej krótkookresowej strategii dla firmy najistotniejsze jest…

Najistotniejsze jest obserwowanie rynku, szybka analiza i równie sprawne działanie.

W strategii długofalowej stawiamy na…

Śledzenie trendów, adaptowanie je na potrzeby naszego rynku i kreowanie nowych za pomocy przemyślanej strategii i kampanii.

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Pani trwałe?

Kupujemy więcej online, z dużym prawdopodobieństwem wiele osób zostanie przy tej formie zakupów.

Przewiduję, że w 2021 najsilniejszym trendem na rynku kosmetycznym będzie…

Jeśli świat wyjdzie z pandemii to zakładamy, że będą to szalone trendy makijażowe, w kontrze do domowej pielęgnacji w tym roku.

Najważniejsze wyzwanie stojące przed branżą u progu 2021 to…

Dostosowanie się do nowej post pandemicznej rzeczywistości.

Sobie i konkurencji życzymy…

Żeby wszystkie zmiany okazały się zmianami na lepsze.

# Wywiady i opinie
 reklama