Ilona Spychalska, NEO Make Up: nasza marka jest vegan-friendly

Ilona Spychalska, NEO Make Up: nasza marka jest vegan-friendly

NEO Make Up, polska marka kosmetyków premium, podczas czerwcowej konferencji prasowej poinformowała, że w tej chwili najważniejszym kryterium rozwoju portfolio jest wegańskość produktów.

Tego coraz bardziej oczekują konsumentki, a nowatorskie rozwiązania technologiczne pozwalają na znajdowanie właściwych odpowiedników dla tradycyjnie stosowanych składników odzwierzęcych.

Czy makijaż może być bardziej eko?

Ilona Spychalska, product manager NEO Make Up: Kreujemy swoje produkty w oparciu o najnowocześniejsze technologie, a jednocześnie jesteśmy bardzo wrażliwi na dobór odpowiednich składników. Podobnie rzecz dotyczy opakowań i ich wpływu na środowisko.  Przewaga naszych opakowań to karton i szkło, czyli materiał podlegający recyklingowi.

Jak NEO Make Up jako marka odpowiada na rosnące zainteresowanie konsumentek rynkiem produktów naturalnych?

Stworzyliśmy markę opartą na filozofii Vegan Friendly. Wiele naszych kosmetyków spełnia w 100% założenia tej filozofii. Dodatkowo bardzo zwracamy uwagę na pochodzenie nie tylko samych produktów, ale wszelkich składników wykorzystywanych do ich produkcji.

Czy świadomość eko rośnie i jak to przekłada się na Wasze pozycjonowanie marki?

Świadomość konsumentek rośnie w błyskawicznym tempie i z pewnością ma znaczenie dla poziomu sprzedaży. Dlatego jako nowa marka na rynku odnosimy taki sukces - pomimo tylko kilkumiesięcznej obecności na rynku nasz poziom sprzedaży cyklicznie rośnie.

Czy marka stawia na jakieś certyfikaty potwierdzające jej naturalność/wegańskość?

Tak, posiadamy certyfikację GMP dla wszystkich naszych zakładów produkcyjnych, certyfikaty Vegan Friendly dla dedykowanej grupy produktów, certyfikację Cruelty Free dla większości naszych kosmetyków. Obecnie staramy się o kolejne certyfikaty związane z nowym trendem w nowoczesnej kosmetologii, ale to niespodzianka dla naszych konsumentek. Gwarantujemy, że będę zadowolone z kolejnych pozytywnych aspektów naszych kosmetyków mających wpływ na kondycję cery.

# Wywiady i opinie
 reklama