Marion: wysoka cena nie zawsze jest gwarantem najwyższej jakości

Marion: wysoka cena nie zawsze jest gwarantem najwyższej jakości

"Plotka rośnie, rozchodząc się".

Te słowa przypisuje się Wergiliuszowi. Z nastaniem epoki internetu kłamstwa, półprawdy i nie potwierdzone niczym teorie zyskują gigantyczne zasięgi i to czasem w ekspresowym tempie. Niektóre, nie weryfikowane odpowiednio wcześnie, stają się mitami, które mocno osadzają się w świadomości wielu konsumentów. W naszym cyklu #PogromcyMitów sprawdzamy zatem, z jakimi "rewelacjami" mierzą się obecnie producenci kosmetyków...

Emilia Szymczak, dyrektor marketingu Marion:

Zdecydowanie jest nim przekonanie, że wysoka cena kosmetyku jest potwierdzeniem jego wysokiej jakości. To nie zawsze jest prawdą. Wiele drogich kosmetyków jest oczywiście dobrej jakości, ale dzieje się tak tylko wówczas, kiedy wysoki koszt wynika z użycia unikalnych i skutecznych składników.

Równie często jednak na wysoką cenę kosmetyków składają się inne koszty: projekt opakowania, jego wytworzenie, koszty logistyczne, magazynowe czy droga reklama. Warto więc przed zakupem zapoznać się ze składem produktu (im więcej substancji czynnych i im wyżej znajdują się na liście, tym lepiej), bo tylko wówczas możemy mieć pewność, że produkt jest wart swojej ceny. Wszystkie składy produkowanych przez nas kosmetyków każdy znajdzie na naszej stronie internetowej.

Dziś, kiedy zalewa nas potok sprzecznych niejednokrotnie informacji, a rynek kosmetyczny rośnie z dnia na dzień konsumenci nie mają łatwego wyboru.

Tym bardziej cieszy nas fakt, iż poszukują oni rzetelnej wiedzy na temat produktów jakie kupują. Z naszych obserwacji wynika, że choć obserwują wiele youtuberek, infuencerek, blogerek i rzetelnej wiedzy nadal poszukują w pismach urodowych, kosmetycznych, zdrowotnych – zarówno w ich wydaniach papierowych jak i online.

# Wywiady i opinie
 reklama