Marek Bielenda, Bielenda Kosmetyki Naturalne: Patrzymy w przyszłość

Marek Bielenda, Bielenda Kosmetyki Naturalne: Patrzymy w przyszłość

Marek Bielenda, Prezes Zarządu Bielenda Kosmetyki Naturalne:    

Przez lata zbudowaliśmy stabilną firmę opartą na doświadczeniu, wiedzy i pracy całego zespołu. Ostatnie tygodnie pokazały, jak ważna jest gotowość na zmiany. Kiedy świat na chwilę stanął - my ani na moment.

Jako team jesteśmy gotowi na wyzwania, otwarci na nowe okoliczności. W każdej sytuacji należy bowiem szukać szans. Dynamika i elastyczność zawsze były bowiem wpisane w kulturę funkcjonowania naszej organizacji.

Uważam, że strategia przeczekania byłaby błędem. Biorąc pod uwagę szczególne okoliczności szybko przeorganizowaliśmy produkcję w taki sposób, aby zwiększyć nasze możliwości wytwórcze w segmencie preparatów do higieny. W krótkim czasie wdrożyliśmy kilka antybakteryjnych serii do mycia rąk oraz linię produktów do dezynfekcji. W pielęgnacji zintensyfikowaliśmy pracę linii produkcyjnej kremów do dłoni. To właśnie silna obecność w tych dwóch kategoriach, była w ostatnich tygodniach kluczowa dla spełnienia oczekiwań konsumentów i utrzymania naszej sprzedaży.

Jednak teraz czas najwyższy wrócić na nasze naturalne tory. Tym bardziej, że mamy świadomość, że domowe zapasy pielęgnacji naszych konsumentek powoli się wyczerpują i po okresie izolacji potrzeby zakupowe, w kategorii pielęgnacji, będą silniejsze, niż w minionych dwóch miesiącach.

Dlatego musimy zaproponować im wybór kremów, maseczek i serum do twarzy. Wiosna to okres intensywniejszej pielęgnacji ciała – w tej sferze pielęgnacji też bardzo mocno chcemy wspierać Polki. I już myślimy o jesiennych wdrożeniach nowości. Jesteśmy marką, która zawsze starała się być blisko konsumentek – także w kontekście dostępności finansowej. I to się nie zmienia.

Jestem przekonany, że wspólnym wysiłkiem uda nam się stawić czoła nowemu.

Polskie firmy od zawsze budowały swoją pozycję kreatywnością i innowacyjnością, a jednocześnie systematycznością i konsekwencją w realizowaniu zadań. Dalej będziemy nad tym pracować. Wszyscy przecież chcemy już powrotu do normalności i naszym najważniejszym zadaniem na teraz jest pobudzanie konsumpcji w segmencie kosmetycznym.

Ostatnio często pojawia się zainteresowanie tematem wsparcia dla placówek medycznych. Widzę, że zaangażowanie się w pomoc jest dla całej naszej branży działaniem naturalnym.

# Wywiady i opinie
 reklama