Magdalena Dubas, kierownik działu mediów i komunikacji JANDA: Wsłuchujemy się w potrzeby konsumenta i staramy się nadążyć za zmieniającą rzeczywistością

Magdalena Dubas, kierownik działu mediów i komunikacji JANDA: Wsłuchujemy się w potrzeby konsumenta i staramy się nadążyć za zmieniającą rzeczywistością

Nasza tegoroczna innowacja to kremy NA TU I TERAZ.

Innowacyjność według naszej definicji to nowa jakość, zaskoczenie, coś co marka ma do zaoferowania wyjątkowego, unikatowego, ale co jednocześnie posiada nowoczesny wymiar. Ta nowoczesność jest dla nas bardzo istotna.

Dostęp do różnych źródeł i form informacji, powszechne korzystanie z Facebooka, Instagrama sprawiają bowiem, że konsumentki i konsumenci szukają rozwiązań nietypowych, które z jednej strony odpowiadając na ich problemy z cerą ułatwią im codzienną pielęgnację, ale z drugiej także urozmaicą ją.

W naszych produktach stosujemy zarówno nowinki przemysłu kosmetycznego, jak i sprawdzone, przebadane składniki aktywne, które i łączymy z odkryciami współczesnej, bardzo rozwiniętej kosmetologii. Wszystkie składniki podajemy w najwyższych zalecanych stężeniach, tak aby uzyskać optymalny i szybki efekt.

Chęć zaskoczenia naszych konsumentów czymś wyjątkowym, unikalnym, nie przesłania nam bowiem kwestii najważniejszej – skuteczności oferowanych produktów.

Chcemy, aby były one możliwie jak najbardziej skuteczne, a swoim działaniem nawiązywały do profesjonalnych zabiegów gabinetowych i technik pielęgnacyjnych.

Nasze innowacje? Rok 2019 zainaugurowaliśmy linią kosmetyków na miarę naszych czasów, NA TU I TERAZ.

W jej skład wchodzą produkty do pielęgnacji twarzy dla kobiet w różnym wieku i są połączeniem nowoczesnej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej z niezwykle skuteczną ochroną przed zanieczyszczeniami cywilizacyjnymi, które – jak wskazują badania naukowców – osłabiają zdolności obronne skóry, wzmagają stres oksydacyjny, a w efekcie decydują o tempie starzenia się skóry. W kremach NA TU I TERAZ zawarliśmy technologię kompaktowej ochrony młodości, by w pełnym zakresie odpowiedzieć na potrzeby skóry we współczesnych czasach. I nie jest to nasze ostatnie słowo w tym roku.

Nowość: linia kosmetyków Na Tu i Teraz Jandy

opr. Inga Kazana, Wirtualne Kosmetyki

Jak do kwestii innowacji podchodzą te firmy kosmetyczne? Kliknij i przeczytaj!

Oceanic, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ziaja, Bielenda, Eveline Cosmetics, Naturativ, Phenomé, Chic Chiq, Annabelle Minerals

# Wywiady i opinie
 reklama