Pełen wyzwań, ale także rok, w którym postawiliśmy na inwestycje i skoncentrowaliśmy się na dalszym rozwoju naszego portfolio. Zrealizowaliśmy kilka kluczowych wdrożeń w kategoriach: pielęgnacja dzieci i niemowląt, czystość w domu i higiena osobista. Kilka lat temu postawiliśmy sobie za cel, żeby nasze ściereczki nawilżane i chusteczki LUBA były naturalnym wyborem konsumentów. Rozszerzyliśmy dystrybucję dedykowanych linii na sieci Rossmann czy LIDL.
Z początkiem tego roku premierę miała też nasza nowa marka Luba Tuli, nawilżane chusteczki dla niemowląt i dzieci oraz nawilżany papier dla starszych dzieciaczków. Z dumą możemy pochwalić się że udało nam się wykreować jedną z najbardziej emocjonalnych marek produktów dla dzieci. Luba Tuli to historia tysiąca przytuleń. Marka oparta na sile bliskości, dotyku i pocałunków. Przytuleniem budzimy, usypiamy, nagradzany lub uspokajamy. To gest bliskości i miłości która rodzi się wraz z dzieckiem. Luba Tuli świetnie przyjęła się na rynku, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka.
Z badań konsumenckich wiemy, że nasi klienci bardzo doceniają prostotę naszych składów, stąd też nowe warianty ściereczek nawilżanych: Ocet, Soda i Kwasek Cytrynowy. Są to produkty, które większość z nas posiada w kuchennych szafkach. Lubimy wracać do natury i do tego, co sprawdza się od lat, teraz jednak dajemy to w nowoczesnej, wygodnej formie.
Z perspektywy kategorii, w których jesteśmy obecni są to: prosty skład, oraz biodegradowalność.
Nasze produkty w dużej mierze są biodegradowalne – można spłukiwać je w toalecie, są wykonane z wiskozy lub celulozy, czyli z biodegradowalnych tworzyw najwyższej jakości, które maja w 100% naturalne pochodzenie, są również kompostowalne.
Prosty skład to trend, który bardzo mocno rysuje się w kategorii pielęgnacji domu. Wracamy do składników, które znamy jeszcze z przepisów naszych babć, sięgamy po produkty, którym ufamy. Odchodzimy od mocnej chemii. I właśnie te składniki można znaleźć w naszych produktach.
Dalszy rozwój naszego portfolio tak, żeby produkty spełniały coraz wyższe oczekiwania naszych konsumentów.
Każda z kategorii, w której funkcjonujemy ma inne wyzwania – w kategorii dziecięcej na pierwszy plan wychodzą bezpieczeństwo i prosty skład.
W przypadku kosmetyków do pielęgnacji domu jest to nie tylko skuteczność, antybakteryjność i ekologia. Kryteriami wyboru marki, które można określić jako stosunkowo nowe dla tej kategorii są także np. ładne opakowania, które powinny mieć nowoczesny design i dobrze wyglądać we wnętrzach, ale i przyjemność użytkowania. W przypadku papieru toaletowego to oczywiście prosty skład, delikatny zapach, naturalne składniki i biodegradowalność.
Przyszłość naszej planety jest dla nas niezwykle ważna, dlatego kluczowym elementem naszego biznesu jest ekologia. Zależy nam na tym, żeby Luba była naturalnym wyborem naszych konsumentów.
Przede wszystkim wytrwałości, innowacyjnych pomysłów i co za tym idzie - tworzenia wspaniałych produktów!