Luba Group - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Luba Group - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Natalia Tymińska, Marketing Manager:

To był rok…

Pełen wyzwań, ale także rok, w którym postawiliśmy na inwestycje i skoncentrowaliśmy się na dalszym rozwoju naszego portfolio. Zrealizowaliśmy kilka kluczowych wdrożeń w kategoriach: pielęgnacja dzieci i niemowląt, czystość w domu i higiena osobista. Kilka lat temu postawiliśmy sobie za cel, żeby nasze ściereczki nawilżane i chusteczki LUBA były naturalnym wyborem konsumentów. Rozszerzyliśmy dystrybucję dedykowanych linii na sieci Rossmann czy LIDL.

Z początkiem tego roku premierę miała też nasza nowa marka Luba Tuli, nawilżane chusteczki dla niemowląt i dzieci oraz nawilżany papier dla starszych dzieciaczków. Z dumą możemy pochwalić się że udało nam się wykreować jedną z najbardziej emocjonalnych marek produktów dla dzieci. Luba Tuli to historia tysiąca przytuleń. Marka oparta na sile bliskości, dotyku i pocałunków. Przytuleniem budzimy, usypiamy, nagradzany lub uspokajamy. To gest bliskości i miłości która rodzi się wraz z dzieckiem. Luba Tuli świetnie przyjęła się na rynku, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka.

Z badań konsumenckich wiemy, że nasi klienci bardzo doceniają prostotę naszych składów, stąd też nowe warianty ściereczek nawilżanych: Ocet, Soda i Kwasek Cytrynowy. Są to produkty, które większość z nas posiada w kuchennych szafkach. Lubimy wracać do natury i do tego, co sprawdza się od lat, teraz jednak dajemy to w nowoczesnej, wygodnej formie.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Dyrektywa SUP
  • Zielony ład
  • Innowacje

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Z perspektywy kategorii, w których jesteśmy obecni są to: prosty skład, oraz biodegradowalność.

Nasze produkty w dużej mierze są biodegradowalne – można spłukiwać je w toalecie, są wykonane z wiskozy lub celulozy, czyli z biodegradowalnych tworzyw najwyższej jakości, które maja w 100% naturalne pochodzenie, są również kompostowalne.

Prosty skład to trend, który bardzo mocno rysuje się w kategorii pielęgnacji domu. Wracamy do składników, które znamy jeszcze z przepisów naszych babć, sięgamy po produkty, którym ufamy. Odchodzimy od mocnej chemii. I właśnie te składniki można znaleźć w naszych produktach.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Dalszy rozwój naszego portfolio tak, żeby produkty spełniały coraz wyższe oczekiwania naszych konsumentów.

Każda z kategorii, w której funkcjonujemy ma inne wyzwania – w kategorii dziecięcej na pierwszy plan wychodzą bezpieczeństwo i prosty skład.
W przypadku kosmetyków do pielęgnacji domu jest to nie tylko skuteczność, antybakteryjność i ekologia. Kryteriami wyboru marki, które można określić jako stosunkowo  nowe dla tej kategorii są także np. ładne opakowania, które powinny mieć nowoczesny design i dobrze wyglądać we wnętrzach, ale i przyjemność użytkowania. W przypadku papieru toaletowego to oczywiście prosty skład, delikatny zapach, naturalne składniki i biodegradowalność.

Przyszłość naszej planety jest dla nas niezwykle ważna, dlatego kluczowym elementem naszego biznesu jest ekologia. Zależy nam na tym, żeby Luba była naturalnym wyborem naszych konsumentów.  

Sobie i konkurencji życzymy…

Przede wszystkim wytrwałości, innowacyjnych pomysłów i co za tym idzie - tworzenia wspaniałych produktów!

# Wywiady i opinie
 reklama