Laboratorium Kosmetyczne AVA: mimo obiektywnych trudności udało nam się zrealizować tegoroczne plany

Laboratorium Kosmetyczne AVA: mimo obiektywnych trudności udało nam się zrealizować tegoroczne plany

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021

Larysa Dysput, prezes zarządu:

Trzy kluczowe, Pani zdaniem, słowa dla biznesu w roku 2020…

Dywersyfikacja - różnicowanie asortymentu produkcji;
Elastyczność - dopasowanie mocy produkcyjnych do agresywnych zmian zainteresowania konsumentów i pików sprzedażowych;
E-commerce

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Założenia na rok 2020 zostały zrealizowane. Wprowadziliśmy na rynek 10 nowych linii (łącznie 42 produkty), zanotowaliśmy wzrost sprzedaży w sklepie internetowym, rozpoczęliśmy prace nad nowym sklepem internetowym, utrzymaliśmy współpracę z sieciami, drogeriami oraz aptekami i sklepami internetowymi. Zrealizowaliśmy najważniejsze założenie na rok 2020 tj. przeprowadziliśmy się do nowej siedziby, z której jesteśmy bardzo dumni: -)

W które obszary rynku i kategorie produktowe najmocniej uderzyła pandemia?

Kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Wprowadzenie nowości – innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie – m.in. linii HYGIENIC LINE oraz pozostałych  kosmetyków do pielęgnacji twarzy, skierowanych do różnych klientek, na różne problemy skóry.

W naszej krótkookresowej strategii dla firmy najistotniejsze jest…

Dbanie o klienta, o pracowników, elastyczność, która pozwala na dostosowanie się do potrzeb rynkowych.

W strategii długofalowej stawiamy na…

Od zawsze stawiamy na jakość, na innowacyjność, na to, aby wyróżniać się na tle pozostałych rynkowych graczy, zawsze być o krok do przodu, nie naśladować konkurencji…

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Pani trwałe?

Zakupy przez internet. Myślę, że większość klientów doceniło ten styl zakupów i zostanie on z nimi na dłużej…

Przewiduję, że w 2021 najsilniejszym trendem na rynku kosmetycznym będzie…

ECO/BIO, kosmetyki z certyfikatami

Najważniejsze wyzwanie stojące przed branżą u progu 2021 to…

Spersonalizowana komunikacja w internecie (marketingowo-handlowa), rozwój, utrzymanie poziomu sprzedaży, wzmożona kreatywność na różnych szczeblach, przygotowanie na ewentualne kolejne fale pandemii.

Sobie i konkurencji życzymy…

Spokoju i sukcesów sprzedażowych.

# Wywiady i opinie
 reklama