Laboratorium Kosmetyczne Ava: klienci coraz świadomiej wybierają produkty naturalne

Laboratorium Kosmetyczne Ava: klienci coraz świadomiej wybierają produkty naturalne

Larysa Dysput,właścicielka Laboratorium Kosmetyczne Ava, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Bardzo pracowity i pełen wyzwań.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Kontynuacja budowy nowego zakładu produkcyjnego, przybliżająca nas do zmiany warunków pracy, zwiększenia  możliwości produkcyjnych poprzez zastosowanie nowych, nowoczesnych, ekonomicznych maszyn i urządzeń.

W sferze produkcyjnej relaunch produktów AVA Bio. Pod znanymi klientom nazwami znalazły się zupełnie nowe kosmetyki, o jeszcze lepszych właściwościach i jeszcze lepszym składzie – nawet 98% składników pochodzenia naturalnego.

Znane nazwy, naturalny charakter kosmetyku i najlepszy stosunek ceny do jakości pozwoliły seriom Bio Alga i Bio Rokitnik na efektowe wejście na sklepowe półki.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to...

Zintensyfikowane działania w kategorii kosmetyków bio, eco i organic.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Świadomy klient. Troska o środowisko naturalne, czytanie etykiet, fora na temat pielęgnacji czy aplikacje do analizowania składu kosmetyków to już bardzo powszechne działania. Dzięki temu klient znajduje produkt, który spełnia jego potrzeby, daje oczekiwane efekty i eliminuje składniki przez niego niepożądane.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

W dalszym ciągu trend bio, eco i organic.

Klienci są coraz lepiej wyedukowani i bardziej świadomi, nie tylko pielęgnacji ekologicznej, ale i troski o środowisko.

Składniki takich kosmetyków najczęściej pochodzą z upraw monitorowanych i zrównoważonego rozwoju,  opakowania nadają się do recyklingu a cały proces produkcyjny redukuje  zanieczyszczenie środowiska.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Wyeliminowanie plastiku z nieodnawialnych źródeł i jak najbardziej biodegradowalne opakowania, bezpieczne dla środowiska, ludzi i kosmetyku, ochrona środowiska poprzez zastosowanie źródeł energii odnawialnej, wprowadzenie nowoczesnych procesów produkcyjnych oszczędzających wodę i redukujących środki chemiczne

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Wzmacniania relacji branżowych i nowych ekologicznych rozwiązań w trosce o środowisko.

# Wywiady i opinie
 reklama