To możliwość oferowania produktów, które nie tylko zadbają o ciało i urodę, ale także o zmysły. Pomagają znaleźć chwilę wytchnienia i trochę przyjemności na co dzień. Od lat moją pasją jest też zgłębianie fascynującego i niezwykle bogatego świata zapachów. Zawsze chciałam tworzyć produkty, które będą wypełniały życie klientów pięknymi aromatami. To niesamowite jaką moc mają zapachy i jak mogą na nas wpływać - na nastrój, emocje, to jak jesteśmy odbierani przez otoczenie albo na wybory, których dokonujemy. Dla mnie to wielka przyjemność móc dzielić się tą wiedzą z innymi.
Tak. Przez kilka lat współprowadziłam firmę, która wprowadzała produkty na różne rynki, w tym także kosmetyki i perfumy.
Decydując się na stworzenie Prouvé, wiedziałam, że to będzie najlepszy kierunek. W tej branży miałam już doświadczenie i wiedzę o tym, jak duży ma potencjał. Dla naszych partnerów biznesowych stworzyłam miejsce, w którym mogą zmieniać swoje życie i realizować się. MLM daje swobodę w działaniu – sami decydujemy, jak bardzo chcemy poświęcić się tej pracy. Czy będziemy traktować ją jako pracę w pełnym wymiarze czy tylko jako źródło dodatkowego dochodu. Sami dla siebie jesteśmy szefami i decydujemy ile, gdzie, z kim i jak pracujemy. Nasi partnerzy dostają nie tylko dostęp do wysokiej jakości produktów, ale też potrzebny know-how i materiały, by rozwijać swoją działalność. A przy tym nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego. Poza tym mają realny wpływ na to, jak działa firma i co oferuje.
Tak. Klienci Prouvé bardzo cenią sobie to, że do każdego z nich podchodzimy indywidualnie. Nasi partnerzy budują z nimi relacje, doradzają i dobierają produkty, które spełnią ich oczekiwania i odpowiedzą na ich potrzeby. Nie kupują kota w worku, bo przed zakupem mogą dowiedzieć się wszystkiego o danym produkcie.
To, czy odniesiemy sukces w tej branży, w dużej mierze zależy od tego, czy i jak nawiązujemy i budujemy relacje z partnerami biznesowymi i klientami. To podstawa tego biznesu. A w dzisiejszych czasach, social media bardzo ułatwiają dotarcie i pozyskanie klientów, a potem utrzymywanie z nimi kontaktu. Pomagają też w budowaniu wizerunku naszej marki, a także marki osobistej naszych liderów i partnerów. Są też jednym z podstawowych narzędzi do zarządzania relacjami w grupie. Każdy lider ma swoje wypracowane metody działania, które najlepiej się u niego sprawdzają, także w mediach społecznościowych. To osoby, które mocno angażują się w rozwój firmy. Muszą mieć ciągły kontakt z członkami swojej grupy, szkolić ich, motywować, pomagać odnaleźć najlepszą drogę do klienta, dzielić się doświadczeniem. Na tym polu mają więc dowolność, ale oczywiście wszystkie ich aktywności w social media muszą być zgodne z naszymi wartościami, filozofią i zasadami.
Zawsze zaczynamy od analizy rynku, obserwujemy trendy, dużo rozmawiamy z partnerami, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i znają ich potrzeby. W Prouvé kierujemy się zasadą, że wszystko ma być celowe, praktyczne i skuteczne. Dlatego zanim wprowadzimy produkt do oferty, ustalamy w czym pomoże naszym klientom, kto będzie mógł z niego korzystać i czy nasza propozycja będzie lepsza od już istniejących produktów.
Nasze kompozycje zapachowe powstają w jednej z najstarszych i najbardziej uznanych firm perfumeryjnych w Grasse – światowej stolicy perfumiarstwa. Nad każdą z nich pracuje nasz polsko-francuski zespół. Perfumy powstają z najlepszych olejków, z zachowaniem tradycyjnego procesu uszlachetniania. To sprawia, że mają niezwykłą moc, klarowność i pełnię zapachu. Pozostałe produkty tworzymy we współpracy ze sprawdzonymi polskimi producentami, dla których, tak jak dla nas, podstawą jest najwyższa jakość składników.
Dla naszych klientek ważna jest nie tylko sama kompozycja, ale też trwałość i jakość zapachu. Coraz więcej z nich otwiera się na odważniejsze propozycje oraz na tworzenie własnych, niepowtarzalnych zapachów za pomocą naszych perfum molekularnych. A jeśli chodzi o konkretne preferencje to tu dużo zależy od wieku. Na przykład pokolenie 40-latek ceni sobie luksus w postaci drogich składników w kompozycjach. Lubią zapachy wyjątkowe, w edycjach limitowanych i takie, które przypominają im perfumy, których używały w młodości. A tzw. millennialsi lubią proste, lekkie zapachy i nie boją się sięgać po te unisex.
W tym roku wprowadziliśmy nową linię kosmetyków z wegańskim kolagenem. I to właśnie Aktywne serum anti-age z tej serii jest teraz jednym z naszych bestsellerów. I absolutnie się temu nie dziwię, bo w tych małych ampułkach znajduje się bogactwo składników o wszechstronnym działaniu. Po tym kosmetyku możemy spodziewać się nie tylko spłycenia zmarszczek, wygładzenia i poprawienia sprężystości skóry, ale też nawilżenia, odżywienia i ochrony przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Na rynku jest wiele świetnych kosmetyków i też ich używam, ale bazuję przede wszystkim na produktach mojej marki, bo dokładnie wiem jak powstają i jak działają. Lubię gdy kosmetyki kolorowe nie tylko upiększają, ale też pielęgnują, a takie są właśnie nasze produkty. Na co dzień noszę lekki makijaż – często jest to tylko skóra muśnięta odrobiną podkładu i wytuszowane rzęsy. Dlatego w mojej kosmetyczce mam Wydłużająco-wzmacniający tusz do rzęs, który nie tylko maksymalnie je wydłuża i pogrubia, ale też poprawia ich kondycję i wzmacnia. Uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami, więc także perfumy mam zawsze przy sobie. Teraz jednym z moich ulubionych zapachów jest Absolute Charm Prouvé, który łączy w sobie słodycz białych kwiatów, egzotyczną paczulę i ciepły aromat bursztynu.
Gdy masz właściwe osoby do współpracy, wszystko pójdzie dobrze. I to się sprawdza. W pojedynkę niewiele można zdziałać. Ale jeśli zbudujemy sobie zespół, składający się z osób, którym ufamy, i które podzielają nasz system wartości, podobnie myślą o życiu, odpowiedzialności i zaangażowaniu, to można wiele osiągnąć. Nie da się zrobić dobrze działającego i rozwijającego się biznesu z niewłaściwymi ludźmi.
Jednym z nich jest Robert Kiyosaki - biznesmen, inwestor i autor książek, w tym „Bogaty ojciec, biedny ojciec”, którą powinien przeczytać każdy, kto chce dowiedzieć się więcej o przedsiębiorczości i niezależności finansowej. Jego sposób pisania i podejście do tematu pieniędzy dla niektórych jest kontrowersyjny, bo jest bezpośredni, a część jego poglądów jest sprzeczna z tymi powszechnie obowiązującymi. Jest fanem marketingu społecznościowego – zresztą wspominam o nim w swojej książce „Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami”. Już dawno twierdził, że ta branża jest przyszłością – nie tylko dzięki możliwościom biznesowym jakie stwarza, ale też wielokierunkowemu rozwojowi osobistemu.
Na pewno chcemy otworzyć się na nowe rynki i nad tym pracujemy. Już działamy na kilkudziesięciu, a wiem, że mamy sprawdzony model biznesowy i na tyle konkurencyjną ofertę, że możemy poszerzyć listę krajów, w których działamy. Będziemy także rozbudowywać nasze linie o kolejne produkty, a także wprowadzać nowe serie. Jesteśmy też w trakcie wdrażania zmian i nowych rozwiązań dla naszych partnerów, by dostarczyć im jeszcze lepszych narzędzi do pracy i rozwoju.
To przede wszystkim spędzanie czasu z rodziną i dziećmi. Kiedy tylko pozwalają mi na to obowiązki zawodowe, razem podróżujemy i odkrywamy nowe miejsca. Uwielbiam rozmawiać z moimi nastoletnimi córkami i patrzeć, jak mój niespełna roczny synek poznaje świat. To wszystko sprawia, że mogę naładować swoje baterie.