Jusee Cosmetics: po zrzuceniu maseczek makijaż wróci do łask

Jusee Cosmetics: po zrzuceniu maseczek makijaż wróci do łask

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021

Agnieszka Wesołowska, Co-owner, CEO & Brand Director:

Trzy kluczowe, Pani zdaniem, słowa dla biznesu w roku 2020…

Covid, pandemia, niepewność

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Motywem przewodnim 2020 roku była elastyczność – tylko kreatywne podejście do dynamicznie zmieniających się sytuacji na świecie i w biznesie mogły pozwolić na przetrwanie. To wyczerpujący trening dla podejścia biznesowego i możliwości adaptacji do trudnych czasów.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Wspomniana wyżej elastyczność, otwartość na niestandardowe podejście i rozwiązania. Również duża wyrozumiałość ludzi – pracowników i partnerów biznesowych.

W naszej krótkookresowej strategii dla firmy najistotniejsze jest…

Adaptacja do nowych warunków rynkowych, która przełoży się na konkretne wartości w działaniach biznesowych.

W strategii długofalowej stawiamy na…

Rozwój i mentalne wyzbycie się sytuacji pandemii.

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Pani trwałe?

Bez wątpienia e-commerce przeżywa absolutny rozkwit i prognozujemy, że ta tendencja się utrzyma.

Przewiduję, że w 2021 najsilniejszym trendem na rynku kosmetycznym będzie…

Szukanie niekonwencjonalnych rozwiązań i wyróżników na rynku. Dlatego nasze produkty oprócz względów estetycznych, posiadają szereg niestandardowych dla kosmetyków do makijażu właściwości: pielęgnacja, naturalne składniki aktywne, nowinki technologiczne, które wspomagają działanie pielęgnacyjne. Wielofunkcyjność produktów przemawia na ich korzyść. Prognozujemy, że po zrzuceniu maseczek kobiety będą z chęcią wyrażać siebie poprzez pokazanie pięknych, wyrazistych ust. Delikatność, klasyka, naturalność zawsze znajdzie swoje miejsce w trendach na każdy sezon.

Najważniejsze wyzwanie stojące przed branżą u progu 2021 to… 

Otrząśnięcie się po skutkach pandemii oraz przede wszystkim przetrwanie trudnych czasów.

Sobie i konkurencji życzymy… 

Przede wszystkim radości i satysfakcji z wykonywanej pracy. Tego, aby nowy rok przyniósł nowe wyzwania i zrekompensował trudy, jakie przeszliśmy w 2020 roku. 

# Wywiady i opinie
 reklama