Joanna Kowalczuk, kierownik Działu Marketingu firmy ZIAJA: Monitorujemy nie tylko to, co pojawia się na rynku światowym, równie dużą inspiracja są dla nas sugestie i zgłoszenia naszych klientów

Joanna Kowalczuk, kierownik Działu Marketingu firmy ZIAJA: Monitorujemy nie tylko to, co pojawia się na rynku światowym, równie dużą inspiracja są dla nas sugestie i zgłoszenia naszych klientów

"Innowacyjny" to hasło, które przyciąga klientów, ale gwarancją lojalności będzie zawsze skuteczność. Najważniejsze więc, aby proponowane rozwiązania były przede wszystkim doskonale przebadane pod względem właściwości aplikacyjnych oraz efektów pielęgnacyjnych.

Taką zasadą kierujemy się za każdym razem, gdy wprowadzamy na rynek nowy produkt.

Stawiamy więc na nowoczesne i skuteczne substancje aktywne oraz nowatorskie formuły, które zapewniają wygodną aplikację i lepszą wydajność, zwiększają skuteczność stosowanych składników oraz sprawiają, że pielęgnacja jest przyjemna i przynosi oczekiwane efekty.

Wszystkie produkty Ziaja powstają przy ścisłej współpracy trzech zespołów – laboratorium badań i rozwoju, działu marketingu i działu projektów.

Monitorujemy nie tylko to, co pojawia się na rynku światowym, ale także wszystkie sugestie i zgłoszenia naszych klientów. Są bardzo cenne, ponieważ wskazują na realne potrzeby naszych odbiorców. Klienci są dla nas najważniejszą inspiracją w tworzeniu nowych preparatów i udoskonalaniu istniejących już receptur.

Wśród najnowszych produktów o wyjątkowych formułach możemy wymienić m.in. pianki do mycia i galaretki do kąpieli. Niebawem nasza oferta powiększy się także o maseczki do twarzy o zaskakującej konsystencji oraz niezwykle lekkie produkty do opalania w formie żelu.

Na uwagę zasługuje także nasza ubiegłoroczna nowość. Seria GdanSkin została zainspirowana naturą morza i skalistą roślinnością, a zaproponowane receptury stanowią przełom w pielęgnacji skóry suchej.

Koncepcja GdanSkin opiera się na trójwarstwowym procesie nawodnienia skóry: długotrwałym nawilżeniu warstw naskórka, uszczelnieniu bariery hydrolipidowej oraz uzupełnieniu składników NMF wykazujących zdolność wiązania wody. Wykorzystaliśmy w niej nowatorski układ substancji aktywnych o wyjątkowej sile nawilżania i wygładzania – kolagen morski, kocankę nadmorską, szantę zwyczajną, babkę drobnolistną oraz naturalne mikroelementy w postaci biodostępnego biofermentu z cynkiem, krzemem, miedzą, magnezem i żelazem.

opr. Inga Kazana, Wirtualne Kosmetyki

Jak do kwestii innowacji podchodzą te firmy kosmetyczne? Kliknij i przeczytaj!

Oceanic, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ziaja, Bielenda, Eveline Cosmetics, Janda, Naturativ, Phenomé, Chic Chiq, Annabelle Minerals

# Wywiady i opinie
 reklama