Joanna Hołuj, Iossi: zrównoważony rozwój, jakość produktów i relacje z innymi - to mogą być post-pandemiczne pozytywy

Joanna Hołuj, Iossi: zrównoważony rozwój, jakość produktów i relacje z innymi - to mogą być post-pandemiczne pozytywy

Joanna Hołuj, właścicielka Iossi:

Covid zmienił wiele. Zweryfikował aktualne modele sprzedażowe i dynamikę rynku, z którą marki kosmetyczne były już oswojone. Niewiadoma dotknęła zarówno małe, jak i duże biznesy.

Wciąż trudno przewidzieć, co przyniesie przyszłość i jest to chyba najbardziej zauważalna zmiana: wszelkie działania planowane są z większą niż dotąd ostrożnością.

Paradoksalnie, mniejszym markom kosmetycznym może być łatwiej dostosować się do wymogów chwili - chociażby poprzez elastyczne skalowanie produkcji.

Ogólne zaniepokojenie jest jednak wyczuwalne - widać to po częstotliwości organizowanych wyprzedaży i wysokości oferowanych rabatów. W {iossi} staramy się obierać nieco inny kierunek. Drogowskazem, który prowadzi nas w tym wymagającym czasie, są wartości, które są z nami od samego początku. Filozofia prowadzenia biznesu oparta na zrównoważonym rozwoju, jakości oferowanych produktów i relacji z drugim człowiekiem była i jest motorem naszych działań. Zapewnia poczucie komfortu i stabilności tu i teraz - na przekór znakom zapytania. Czy świat wróci finalnie do tego, co było kiedyś? Myślę, że niektóre zmiany zostaną z nami na stałe.

W przypadku wielu marek, spadek sprzedaży stacjonarnej odkrył coś nowego: siłę i potencjał Internetu.

My akurat nie musieliśmy przestawiać się na nowy model sprzedaży - korzenie {iossi} są w sieci. Sposób planowania, zwłaszcza działań marketingowych, zmienił się natomiast diametralnie. Nastawienie na rozwój i dążenie do stałego wzrostu sprzedaży było dotąd naturalnym celem przedsiębiorców.

Być może realia współczesnego świata wpłyną na zmianę myślenia nas wszystkich - zamiast skupiać się na tym, aby wszystkiego mieć więcej, wrócimy do podstaw. Firmy postawią na jakość, a konsumenci - refleksyjnie pochylą się nad każdym zakupem.

Docenią rzemiosło wykonania, wiedzę ekspertów, lokalność produkcji. Covid zatrzymał nas w pędzie codziennego życia. Wykorzystajmy ten moment, aby zauważyć i docenić piękno, które jest obok nas - i w nas.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager