Iossi: naszym celem jest bycie najlepszą firmą kosmetyczną dla świata, a nie najlepszą firmą kosmetyczną na świecie

Iossi: naszym celem jest bycie najlepszą firmą kosmetyczną dla świata, a nie najlepszą firmą kosmetyczną na świecie

Etyka i transparentność w biznesie jest podstawą naszych działań. Staramy się podkreślać to możliwie jak najczęściej i wykorzystujemy ku temu różne kanały komunikacji. Dbamy o zrównoważony rozwój naszej firmy, ponieważ troszczymy się o środowisko i przyszłe pokolenia.

Chcemy pozostawić im takie zasoby na Ziemi, jakimi my dysponujemy teraz. Wymagamy więc przede wszystkim od siebie, ale i promujemy etyczne rozwiązania biznesowe na zewnątrz. Osobiste zaangażowanie marki {iossi} najlepiej promuje jej pomysłodawczyni, Joanna Hołuj, która za swoje inicjatywy została wyróżniona przez Business Insider Polska (plebiscyt People Transforming Business, kategoria „Better capitalism”). Każdy z menadżerów {iossi} pięknie reprezentuje wartości firmy i inspiruje swoją postawą innych. Zaangażowani są zresztą wszyscy pracownicy, nie tylko na szczeblach kierowniczych.

Naszą najważniejszą wartością są „bliskie relacje” - z ludźmi, środowiskiem, światem... Wierzymy, że dobro wraca. Przekładamy więc słowa na konkretne działania. Uczciwy biznes jest siłą, która może wprowadzać realne zmiany - o tym warto mówić głośno.

Naszym celem jest bycie najlepszą firmą kosmetyczną dla świata, a nie najlepszą firmą kosmetyczną na świecie.

# Wywiady i opinie
 reklama