Hagi Cosmetics: naturalność i hygge - to dwa spójne nurty

Hagi Cosmetics: naturalność i hygge - to dwa spójne nurty

Hanna Kurcińska, właścicielka firmy Hagi Cosmetics

Nasza firma powstała z potrzeby produkcji kosmetyków naturalnych i ten trend jest nam najbliższy i uważamy go za najsilniejszy. Jednak w momencie powstawania firmy – w 2010 roku – nawet osoby z branży kosmetycznej twierdziły, że trend „naturalności” nie będzie trwały.

Niemniej nasza pasja, intuicja, przyglądanie się rynkowi w Europie i USA i chęć tworzenia bogatych w składzie i dobrze działających kosmetyków naturalnych doprowadziły do powstania, i trwania, marki Hagi Cosmetics. Naszym celem jest tworzenie produktów naturalnych i działających skutecznie.

Prace nad powstawaniem receptur trwały kilka lat, a badania i ostateczny wybór receptury upewniły nas, że wprowadzamy na rynek produkt niebanalny.

Każde mydło ma swoją własną recepturę z bogatym składem olejów dodawanych w nadmiarze, każdy balsam do ciała powstał z myślą o innej grupie odbiorców i jego receptura została starannie przemyślana. Dobór olejków eterycznych to również synergia w działaniu całego produktu. 

Poza tym bliski nam jest trend hygge. Mając możliwość mieszkania i na wsi, i w Warszawie, widzę ogromną różnicę w stylu życia w tych dwóch miejscach.

Kiedy jednak nie można zmienić miejsca zamieszkania, trzeba robić, co się da, by żyć lepiej, uważniej, by nie wpaść w wir dużego miasta. Stąd pomysł na kąpiele w solach i pudrach oraz wdychanie zapachu wonnych olejków eterycznych wraz z paleniem świec sojowych. Ten trend na życie tu i teraz, celebrowanie każdej okazji do świętowania jest w naszej firmie mottem przewodnim. Ponieważ miejsce, w którym powstają nasze produkty, jest bardzo piękne i spokojne, przekłada się to na finałowy produkt.

# Wywiady i opinie
 reklama