Hagi Cosmetics - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Hagi Cosmetics - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Hanna Kurcińska, współwłaścicielka firmy:

To był rok...

Silnego wzrostu rynku kosmetyków naturalnych. Dla nas to potwierdzenie słusznej decyzji sprzed 8 lat o powstaniu firmy produkującej kosmetyki z tego segmentu. Dla firmy to rok sukcesów: zrealizowanie projektu innowacyjnego Phases wraz ze wsparciem NCBR i międzynarodowa nagroda dla najbardziej innowacyjnego produktu w kategorii pielęgnacja skóry na tegorocznych targach Eco Life Scandinavia w Szwecji.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Ekologia
  • Elastyczność
  • Rozwój technologii

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to...

Uważność w dbaniu o zdrowie i bezpieczeństwo oraz ciałopozytywność.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie...

Europejski Zielony Ład oraz dążenie do zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym przy ogromnym zamieszaniu wokół opakowań, recyklingu, braku wiedzy konsumentów.

Sobie i konkurencji życzymy...

Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu firm oraz samych zadowolonych klientów!

# Wywiady i opinie
 reklama