Wymagających konsumentów, wzrostu znaczenia kosmetyków spersonalizowanych, odpowiadającym indywidualnym potrzebom klienta/klientki.
Poszerzenie sieci sprzedaży detalicznej i ekspansja zagraniczna.
Wejście na rynek z nowymi produktami idealnie komponującymi się z dotychczas powstałymi produktami marki GLOV.
Rosnące znaczenie trendu eko, ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko i oczekiwania klientów na naturalne, zdrowe produkty
Mindful beauty. Mindfullness jest świadomym doświadczaniem obecnej chwili.
W języku branżowym mindful beauty koncentruje się na pielęgnacji naturalnej, trendzie clean beauty, aromaterapii i wellness. To odpowiedź na potrzebę ukojenia i uspokojenia umysłu dzięki rytuałowi pielęgnacyjnemu twarzy i ciała.
Polaryzacja postaw konsumentów - z jednej strony podejście minimalistyczne, ekologiczne i zgodne z ochroną środowiska, z drugiej futurystyczne podejście do dziedzin beauty i fashion.
Świadomych i oddanych klientów, pozytywnej energii w zespole współpracowników oraz zwielokrotnienia sukcesów minionego roku!