Glov: specjalne procedury na czas pandemii

Glov: specjalne procedury na czas pandemii

Monika Żochowska i Ewa Dudzic, właścicielki Phenicoptere (marka GLOV):

Wszyscy znaleźliśmy się w nadzwyczajnej sytuacji, ale staramy się być podporą dla siebie nawzajem i wszystkich, którzy teraz tego potrzebują. Wraz z ciągłym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 chcielibyśmy podzielić się szczegółami dotyczącymi prowadzenia naszej firmy w tym wyjątkowym czasie.

Wprowadziliśmy specjalne procedury – od pracy zdalnej zdecydowanej większości naszego zespołu, po zwiększenie bezpieczeństwa naszych pracowników w fabryce oraz centrum dystrybucyjnym, według wszelkich zalecanych przez władzę procedur.

Hala produkcyjna codziennie przechodzi dokładną dezynfekcję, pracownicy zaopatrzeni są w ubrania ochronne oraz specjalne rękawiczki.

Nie wpuszczamy na teren zakładu osób trzecich oraz wszelkie kontakty ograniczamy do minimum. Każdy z naszych pracowników po pojawieniu się w miejscu pracy w pierwszej kolejności dezynfekuje dłonie oraz kontroluje temperaturę ciała.

Pragniemy poinformować, że w kwestii prowadzonej sprzedaży działamy bez zmian – przyjmujemy zamówienia, przygotowujemy przesyłki i dostarczamy je zgodnie z planem, w miarę możliwości z odbiorem bezkontaktowym.

Ponadto, zespół GLOV jest do dyspozycji aby odpowiedzieć na wszelkie pojawiające się pytania. Konsumenci mogą skontaktować się z nami poprzez czat na stronie internetowej https://glov.co/pl/ lub pisząc na adres sklep@phenicoptere.com.

Zachęcamy do odwiedzania naszych profili w social mediach – zostańmy w domu, zostając jednocześnie w kontakcie.

Do zobaczenia wkrótce, a w międzyczasie zadbajcie o siebie bardziej niż kiedykolwiek!

 

# Wywiady i opinie
 reklama