Eveline Cosmetics: w komunikacji z zetkami trzeba stawiać na media digitalowe

Eveline Cosmetics: w komunikacji z "zetkami" trzeba stawiać na media digitalowe

Karina KozerskaKarina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics:

Dla młodego konsumenta zarówno innowacyjne formuły, jak i nowe rozwiązania dotyczące aplikacji są istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie kosmetyków.

Dla marki Eveline Cosmetics innowacyjność jest priorytetem – każda z linii, która trafia na półkę sklepową jest szczegółowo przebadana pod kątem skuteczności zastosowanych składników aktywnych, bezpieczeństwa dla skóry, dbamy też o to, aby nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu.

Młody konsument jest szczególnie wyczulony na nowinki rynkowe i trendy. Jednym z nich jest np. trend związany ze stosowaniem do makijażu twarzy podkładów o lekkiej, płynnej konsystencji, o właściwościach bardziej nawilżających i rozświetlających skórę, niż dających efekt pełnego krycia.

Lekkie podkłady, takie jak np. HD Liquid Control nadają skórze naturalny koloryt, pozwalają jej oddychać  i dzięki beztłuszczowej formule nie zatykają porów.

Cały czas nie ustaje też moda na kosmetyki koreańskie – ich sprzedaż rok do roku rośnie o kilkadziesiąt procent w skali światowej.

W ten trend wpisuje się m.in. nasza linia Royal Snail z filtrowanym śluzem ślimaka. Bardzo modny jest trend eko i tutaj mamy linię do pielęgnacji twarzy Bio Vegan, opartą w 95% na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.

Poważnym problemem jest zanieczyszczenie środowiska, które ma wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale i wygląd.

Pojawia się więc coraz więcej produktów kosmetycznych mających niwelować negatywne skutki,  jakie zanieczyszczone powietrze, klimatyzacja, ogrzewanie,  wywołują na naszej skórze. Przykładem tego typu produktów jest nasza nowa linia podkładów Matt my day – oprócz podstawowego działania, jakim jest wyrównanie kolorytu i matowienie skóry zawierają nowoczesny składnik anti-pollution oraz filtry UVA i UVB.

Strategie marketingowe, mediowe, które były skuteczne  kilka lat temu, nie sprawdziłyby się dzisiaj w komunikacji z młodym pokoleniem. Zmieniający się sposób konsumpcji mediów wymaga od nas ciągłego reagowania na nowe trendy w komunikacji.

Priorytetem jest digital i precyzyjne działania wykorzystujące różnorodne narzędzia i formy reklamy, jakie on daje.

Niezwykle istotnym kanałem komunikacji z pokoleniem Z jest są influencerzy, jednak współpraca z nimi musi być dokładnie przemyślana, zaplanowana i wynikająca z całej strategii komunikacyjnej marki.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager