Eurus - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Eurus - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Jolanta Górska, Media & PR manager:

To był rok… 

Trudny, niepewny, pełen niepokoju, co wymuszało konieczność podejmowania wielu szybkich decyzji. Jednak znajomość rynku, elastyczność w działaniu i szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby, związane z ograniczeniami w sprzedaży stacjonarnej i zwiększającym się udziałem sprzedaży w kanałach E-COM, pozwoliły nam na realizację zamierzonych celów biznesowych. Marki takie jak Natura Siberica, Receptury Babuszki Agafii odnotowały wzrost sprzedaży, a nasza najmłodsza marka naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy i włosów Neboa z sukcesem zagościła na półkach drogerii Rossmann.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

Innowacyjność, Elastyczność lub zamknięta w trzech słowach strategia Consumer First Marketing - czyli reagowanie na potrzeby konsumentów, komunikacja i prawdziwy dialog.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Zmiana zachowań konsumenckich związana z tzw. świadomym konsumpcjonizmem. Troska o naszą planetę, która tak naprawdę jest troską o nas samych, o nasze zdrowie, o czyste powietrze, wodę, sprawia, że coraz większa grupa konsumentów wybiera kosmetyki produkowane zgodnie z filozofią less waste, zwraca uwagę na to z czego zrobione są opakowania, przygląda się substancjom aktywnym i recepturom. Z trendem tym wiąże się również wzrost sprzedaży kosmetyków naturalnych, organicznych. Marki wchodzące w skład portfolio firmy Eurus idealnie wpisują się w te trendy. Przykładem może być wegańska marka Neboa do pielęgnacji skóry głowy i włosów, w skład której wchodzą produkty zawierające ponad 95% składników pochodzenia naturalnego, a opakowania są produkowane z materiałów z recyclingu, w tym z plastiku odławianego z oceanów.

Również ziołowe kosmetyki marki Receptury Babuszki Agafii, posiadające certyfikaty ECO CERT, BDIH Cosmos Natural i Vegan Society oraz szeroka gama naturalnych produktów marki Natura Siberica, również z certyfikatami ECO CERT, ICEA ECO BIO COSMETICS i Vegan Society, odnotowują regularny wzrost sprzedaży, co potwierdza, że tego typu produkty cieszą się coraz szerszym zainteresowaniem konsumentek i konsumentów.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Wzrost kosztów produkcji związany z rosnącymi kosztami transportu, surowców, opakowań, a także nieustannie rosnąca inflacja, co może mieć negatywny wpływ na całą gospodarkę i pogorszanie się nastrojów konsumenckich, które jeszcze do niedawna w Polsce były bardzo dobre. Dodatkowym zadaniem jest także zaimplementowanie w firmie zmian związanych z reformą prawa podatkowego.

Sobie i konkurencji życzymy…

Przede wszystkim zdrowia, zakończenia pandemii, stabilizacji, która pozwoli z większym spokojem planować i podejmować ważne z biznesowego punktu widzenia decyzje.

# Wywiady i opinie
 reklama