Dominika Kasztelan, Eisenberg Paris: biznes kosmetyczny to nieustanna nauka

Dominika Kasztelan, Eisenberg Paris: biznes kosmetyczny to nieustanna nauka

>> To może zabrzmieć jak banał, ale kiedy czujesz się piękna i silna w środku, to widać na zewnątrz <<
Angelina Jolie

Dlaczego to właśnie biznes kosmetyczny Panią przyciągnął?

Dominika Kasztelan International Trainer Manager & Beauty Expert EISENBERG PARIS: Czułam się pewnie, stawiając pierwsze kroki w progach selektywnych perfumerii, przechodząc przez każdy etap rozwoju w branży beauty, nauczyłam się, jak ważne jest zbudowanie trwałej i solidnej relacji z kobietami. Odpowiadamy za trendy, mamy wpływ na pielęgnacyjne nawyki kobiet, które przecież nas słuchają, wzorują się, wierzą, że wskazane porady przyniosą opisane korzyści dla skóry. Biznes kosmetyczny to nieustanna nauka, pogłębiana przynosi satysfakcję i uznanie. 

Z jakimi stereotypami w biznesie kobiety wciąż muszą się mierzyć? 

Nie mierzymy się ze stereotypami, obalamy je każdego dnia. Siła jest kobieta, piękną, zdrową, promienną i stabilną.

Trzy najważniejsze cechy, jakie przydają się w zarządzaniu? 

Pasja i miłość do marki, którą się reprezentuje. Umiejętność słuchania tych, którzy są dopuszczani do głosu najrzadziej. Bycie szczegółowym, szczegóły tworzą całość, a kluczem jest determinacja.

Jakie są Pani zdaniem współczesne konsumentki? Co je inspiruje? Jak traktują kwestię urody? Czym kierują się często w swoich wyborach? O czym firmy kosmetyczne powinny pamiętać, kierując do nich swoją ofertę?

Zacznę od tego, o czym firmy kosmetyczne powinny pamiętać, kierując swoją ofertę do kobiet. Spoczywa na nas odpowiedzialność! Dbałość o formuły to podstawa. Zapewnienie bezpieczeństwa konsumentkom, wiarygodność, dokładny opis działania produktów.  

Myślę, że sytuacja pandemiczna w kraju sprawiła, że każda z nas z zaciekawieniem zerknęła na etykietę swoich ulubionych produktów. W końcu pojawiło się pytanie, czy aby na pewno tego mi teraz potrzeba, czy mnie na to stać, czy ten produkt jest wart swojej ceny?! Kobiety czytają składy, szukają sprawdzonych opinii, niekoniecznie skupiając się na efektach działania preparatu przedstawionego jedynie w kampanii reklamowej. 

Współczesne konsumentki wiedzą - skin first, make up second... Zdrowa promienna cera to podstawa każdego makijażu. Aktualnie działanie przeciwzapalne jest najważniejsze dla naszej cery, dlaczego?  Noszenie maseczek ochronnych nie ułatwia skórze oddychania i regeneracji naskórka. Produkty z cyklu „poprawię wszystko w dwa tygodnie” odeszły do lamusa. Działanie wewnątrzkomórkowe, aktywne składniki, opatentowane formuły to przyszłość marek, którym zaufają nasze konsumentki.

# Wywiady i opinie
 reklama