Elastyczność, zmiana, poszukiwanie pozytywów.
Plany Clochee w 100% pokryły się z rzeczywistością, ponieważ wszystkie planowane wdrożenia zostały zrealizowane. Bardzo nas to cieszy, bo zadanie wcale nie było łatwe. Ciągła walka z czasem i różne przeszkody po drodze...Na szczęście cały zespół stawił czoła wszelkim przeciwnościom i wszystko poszło zgodnie z założeniami.
Obserwując otoczenie myślę, że z powodu pandemii najbardziej ucierpiała gastronomia oraz branża hotelarska, których możliwość normalnego funkcjonowania została dość mocno zablokowana
Jeśli chodzi o kosmetykę, przynajmniej z punktu widzenia Clochee, nie zauważyliśmy szczególnych zmian, czy też spadku zainteresowania dla poszczególnych kategorii produktowych.
Zdecydowanie pełne zaangażowanie i aktywność zespołu. Burze mózgów pozwoliły nam na szybkie reakcje, a dzięki temu, że jesteśmy producentem mogliśmy wykazać się ogromną elastycznością w działaniach i podejmowaniu decyzji. Jak się okazało, ogromnym plusem okazał się również fakt, że od zawsze nasz zespół jest podzielony na Warszawę i Szczecin. Dzięki temu jesteśmy przyzwyczajeni do kontaktowania się ze sobą telefonicznie, mailowo czy też przez wideokonferencje, tak więc nie było to dla nas żadnym problemem.
Baczne obserwowanie rynki i dynamiczne podejmowanie działań.
Od zawsze: profesjonalizm i jakość! Na bieżąco obserwujemy trendy, a potrzeby klientów były, są i będą w centrum naszego zainteresowania.
Myślę, że potwierdzi to zdecydowana większość, jak nie wszyscy - przesunięcie wielu elementów życia do wirtualnego świata i i zdecydowany wzrost e-commerce. Swoją formę zmieniły również wydarzenia branżowe, takie jak targi, konferencje. One również z tradycyjnej formy spotkań face to face, musiały się dostosować do zmian i przybrały formę wirtualnych spotkań na żywo, które zresztą cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów.
Biorąc pod uwagę, że ta "nowa rzeczywistość" trwa już dość długo, może się okazać, że zwiększenie działań online, w tym szczególnie sprzedaży już z nami pozostanie.
Homecare. Już w tym roku można było zauważyć, że ta domowa pielęgnacja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Konsumenci chcą też coraz więcej wiedzieć o tym, co mogą dobrego dla siebie zrobić, jak o siebie zadbać, jakich produktów użyć, czy po prostu jak się zrelaksować.
Niepewność w rozwoju rynkowym. W zasadzie ciężko przewidzieć co za chwilę się stanie. Dynamiczne zmiany z tygodnia na tydzień pokazują, że nie wiemy czego się spodziewać i może się stać absolutnie wszystko.
Przede wszystkim wytrwałości i sukcesów, osiąganych w spokojnych czasach!