Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Simply More

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Simply More

Anna Kocoń i Mikołaj Łopatto, właściciele Simply More

2022 – to był rok…

Dynamicznego rozwoju, otworzyły się dla nas możliwości w postaci nowych, zagranicznych rynków, ale był to też czas, który bez wątpienia nauczył nas umiejętności zarządzania kryzysem. To pierwszy pełny rok naszej działalności, który przyniósł wiele wyzwań związanych z wybuchem wojny w Ukrainie i późniejszych jej konsekwencji. Mimo nieprzewidywalnych warunków udało się nam zrealizować wcześniej założone cele, dlatego mimo wszystko spokojniej spoglądamy w przyszłość.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Adaptacja, upór i kreatywność. W niestabilnych czasach sprawdzone sposoby często zawodzą. Natomiast kreatywne, nieszablonowe rozwiązania pozwalają na szybką adaptację do panujących warunków, co umożliwia nie tylko przetrwanie, ale i rozwój.

Dzięki uporowi w działaniach, udało nam się rozpocząć współpracę z największymi retailerami w kraju, oraz znaleźć partnerów we Włoszech, Hiszpanii, Rumunii oraz Szwecji.

Nasz największy sukces w 2022 to...

Bezapelacyjnie nagroda dla naszego kremu w Love Cosmetics Award, którą otrzymaliśmy jeszcze przed pierwszymi urodzinami! Dodatkowo, udało nam się stworzyć drugi produkt - delikatną emulsję myjącą do twarzy, która została wspaniale przyjęta przez naszych klientów - zarówno powracających, jak i nowych.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to...

Odwrót od konsumpcjonizmu na rzecz świadomych wyborów, które uwzględniają również wyzwania związane ze zmianami środowiskowymi. Ogromnie cieszymy się, że na polskim rynku beauty mieliśmy szansę być protoplastami trendu związanego z skinimalistyczną pielęgnacją, który wpisuje się tę ideę. Wierzymy, że minimalizm - nie tylko w sferze beauty, ale też w każdym innym obszarze życia - będzie miał realnie pozytywny wpływ na nas samych i naszą planetę.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie...

Utrzymanie się na wzrostowej fali, rozwój nowych produktów i dostosowanie się do nowych realiów. Ale mając na uwadze fakt, że od początku istnienia Simply More działamy w zwariowanych warunkach, mamy nadzieję, że nie będzie stanowiło to dla nas większego problemu;-).

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy...

Wytrwałości, powodzenia w realizacji planów i już tylko pozytywnych zaskoczeń.

# Wywiady i opinie
 reklama