Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Orientana

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Orientana

Anna Wasilewska, współwłaścicielka firmy

2022 – to był rok…

Wzmocnienia marki w e-commerce zagranicą. Mocno pracowaliśmy nad tym, by Orientana była obecna na globalnym rynku i jesteśmy już na 8 kluczowych platformach w 13 krajach. Rozwinęliśmy także sprzedaż na Amazonie na pięciu rynkach, ale nasze kosmetyki mogą być kupowane przez użytkowników z całej Europy! Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiąganej dynamiki i wzrostów sprzedaży poza granicami Polski.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Zalando – jesteśmy już w 8 krajach, TikTok – umacniamy naszą obecność ciekawymi treściami i zbudowaliśmy świetną więź z młodszym pokoleniem, linia męska – wprowadziliśmy na rynek nasze pierwsze naturalne kosmetyki dla panów, które od razu odniosły sukces i zostały nagrodzone Złotą Perłą Rynku.

Nasz największy sukces w 2022 to…

Zdecydowanie linia z SPF Złoty Żeń-szeń i jej entuzjastyczne przyjęcie przez klientki. Długo pracowaliśmy nad jej koncepcją i formulacjami. Udało nam się stworzyć kosmetyki z bardzo wysoką zawartością naturalnych składników i wysoką ochroną w spektrum promieniowania UVA i UVB. Moim ulubionym kosmetykiem z tej serii jest balsam do ciała SPF 50+ ze złotymi drobinkami miki.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Social commerce, czyli wykorzystanie w pełni możliwości social mediów i bezpośrednie połączenie ich ze sprzedażą.

Umożliwienie dokonywania transakcji w każdym punkcie styku konsumenta z marką jest jeszcze przed nami. Osobiście uważnie obserwuję ten trend w Chinach i USA, bo myślę, że za chwilę będzie już u nas i chcę być na to przygotowana.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie…

Wprowadzenie wszystkich nowości, które mamy w planach a także wystartowanie z nowym projektem, który będzie blisko kosmetyków, ale jednak nie będzie dotyczył dokładnie branży beauty.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…

Przede wszystkim spokoju, stabilizacji i niższych podatków;-).

# Wywiady i opinie
 reklama