Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Senkara

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Senkara

Elżbieta Senkara, właścicielka firmy

2022 – to był rok…

Był to czas zmian i nowych wyzwań dla marki Senkara.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Rozwój, nowe technologie, ekspansja.

Nasz największy sukces w 2022 to...

Szereg nagród, nominacji i wyróżnień w plebiscytach kosmetycznych oraz rebranding opakowań. 

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to...

Trend waterless czyli bezwodne, proszkowe produkty eko, bez konserwantów, lekkie, wygodne w podróży o długim terminie przydatności oraz minimalistyczna i uniwersalna pielęgnacja skóry włączająca wielozadaniowe produkty, które rozwiązują wiele problemów w ramach jednej formuły.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie...

Ekspansja na nowe rynki sprzedaży.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy...

Dużo nowych inspirujących pomysłów, które ułatwią codzienną pielęgnacje każdej potencjalnej klientce oraz rozwoju marki.

# Wywiady i opinie
 reklama