Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Coloris

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Coloris

Barbara Grzymała, dyrektor marketingu Coloris

2022 – to był rok…

Pełen wyzwań! Zawirowało na rynku surowców, materiałów, transportu i walut, rozpoczęła się wojna między sieciami handlowymi i dostawcami.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Niepewność, inflacja, wyzwania.

Nasz największy sukces w 2022 to…

Wdrożenie dezodorantów ECO SOFT przyjaznych zdrowiu kobiet i planecie, w zero waste papierowym opakowaniu.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Downsizing.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie…

Utrzymać sprzedaż i zyskowność na poziomie pozwalającym sprostać rosnącym kosztom, nie polec na wojnie między sieciami i dostawcami.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…

Wytrwałości i łutu szczęścia (sobie) i wiary w sukces (konkurencji)!

# Wywiady i opinie
 reklama