Bandi Cosmetics: naukowe zacięcie i personalizacja - to podejście bliskie naszej marce

Bandi Cosmetics: naukowe zacięcie i personalizacja - to podejście bliskie naszej marce

Joanna Draniak-Kicińska, prezes zarządu BANDI Cosmetics

Naszym trendem jest personalizacja. Przed podjęciem decyzji o wdrożeniu zawsze zbieramy opinie o konkretnych preparatach, a nowości poddajemy testom konsumenckim, dlatego wiele innowacji pojawia się w naszej ofercie właśnie dzięki takiemu dialogowi.

Innowacyjność mamy wpisaną w DNA marki. To dla nas naturalne, że na bieżąco śledzimy trendy: czytamy literaturę, analizujemy badania naukowe, uczestniczymy w najważniejszych targach i konferencjach na całym świecie, współpracujemy z wieloma instytucjami naukowymi i ekspertami w dziedzinie medycyny i kosmetologii. Inwestujemy w technologię i rozwój laboratorium badawczo-naukowego.

Jednocześnie jeśli spośród wszystkich obecnych na rynku trendów decydujemy się któryś wybrać, zwracamy uwagę na te oparte na silnych podstawach naukowych, a nie chwilowych modach.

To wszystko pozwala nam nie tylko być w nurcie bieżących wydarzeń, ale i wyprzedzać trendy. Od początku istnienia – 30 już lat –  ogromną wagę przywiązujemy do ekologii: ochrony środowiska, działamy zgodnie z wytycznymi ISO14001 (Certyfikat Zarządzania Środowiskiem), wciąż szukamy rozwiązań przyjaznych nie tylko dla naszej skóry, ale i przyrody, większość naszych opakowań posiada eko-certyfikaty, staramy się współpracować z lokalnymi usługodawcami. Zawsze zależało nam na prowadzeniu biznesu „fair-trade”.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że ślepe podążanie za kosmetycznymi modami nie miałoby sensu, gdybyśmy nie wsłuchiwali się w indywidualne głosy i oczekiwania klientów.

Naszym trendem jest bowiem personalizacja. Przed podjęciem decyzji o wdrożeniu zawsze zbieramy opinie o konkretnych preparatach, a nowości poddajemy testom konsumenckim, dlatego wiele innowacji pojawia się w naszej ofercie właśnie dzięki takiemu dialogowi. Przykładowo: wprowadzenie preparatów trychologicznych do pielęgnacji skóry głowy, preparatów zabiegowych łączących kwasy z ektoiną, które minimalizują podrażnienia czy ekoceutyków – ekologicznej pielęgnacji mikrobiomowej.

Efektem ostatnich rozmów jest też idea zmian w naszej ofercie profesjonalnej. Dowiedzieliśmy się, że profesjonaliści wykonując zabiegi rzadko kiedy ściśle trzymają się procedur zabiegowych. Mówią, że każda skóra jest inna, a klienci gabinetów oczekują indywidualnego podejścia. Nasza reakcją było wprowadzenie zmiany w ofercie, kierując się ideą personalizacji zabiegów kosmetycznych.

Wszystko po to, aby lepiej dopasować się do potrzeb profesjonalistów i ułatwić im tworzenie personalizowanych zabiegów. Wiemy, że na świecie to wielki trend, ale nie weszlibyśmy w niego bez dialogu z naszymi klientami.

Na co dzień nie ścigamy się z konkurencją: kto szybciej, więcej i mocniej. Robimy swoje, a bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Po prostu krok po kroku budujemy zaufanie naszych klientów i dziesięć razy zastanawiamy się zanim ulegniemy modzie. Staramy się być ostrożni w obietnicach, wiarygodni i rzetelnie przekazywać naszą wiedzę opartą o solidne podstawy naukowe, a nie tylko trendy.

# Wywiady i opinie
 reklama