Od początku istnienia marki Annabelle Minerals kładziemy duży nacisk na relację z klientem. Prowadzimy otwarty dialog, staramy się wsłuchiwać w potrzeby oraz być otwarci na konstruktywną krytykę. Wierzymy, że nowoczesna marka nie może istnieć poza swoim odbiorcą. Musi być z nim w ścisłej – i co istotne – pozytywnej relacji.
Jednym z kluczowych kanałów budowania relacji i podtrzymywania kontaktu z klientem są dla nas media społecznościowe. Staramy się tworzyć angażujące treści, odpowiadać na pytania w komentarzach.
Stworzyliśmy mineralnego chatbota w aplikacji Messenger, który w przystępny i ciekawy sposób edukuje użytkowników na temat kosmetyków mineralnych. Duża część naszych produktów powstała w oparciu o zgłaszane przez klientów zapotrzebowanie. Tak stało się w przypadku glinkowej bazy pod makijaż, nowej linii korektorów czy naszego najnowszego produktu – naturalnych rozświetlaczy. Dzięki wskazówkom klientów dużo łatwiej jest nam wykreować pożądany produkt, który następnie trafia w gust i zbiera pozytywne recenzje.