Anna Luks, marketing manager Natura Siberica Polska:
Social media to dziś nie tylko "must have”, ale przede wszystkim "nice to have" dla każdego marketera. Pełnią one kilka funkcji: od informacyjnej, edukacyjnej po inspiracyjną i kreującą potrzeby.
To codzienny dialog z konsumentem, który stanowi niebywałą możliwość poznania potrzeb i opinii konsumentów nie tylko na temat naszej marki czy produktów, ale również postaw, wartości, emocji jakie wzbudzają różne kwestie, ważne też dla naszej marki. Oczywiście jak w każdej rozmowie zdarzają się tematy trudne, niewygodne, różne opinie i postawy, ale taki jest świat i nie staje się on inny w zetknięciu z marka czy produktem.
Marka musi być przede wszystkim wiarygodna i prawdziwa w tym co mówi do swoich konsumentów, nie oznacza to, że będzie odpowiednia dla wszystkich i to musimy zaakceptować i uszanować.
Zgodnie z tą ideą prowadzimy profile marki Natura Siberica Polska.