Anna Luks, Natura Siberica: social media to nasz codzienny dialog z konsumentem

Anna Luks, Natura Siberica: social media to nasz codzienny dialog z konsumentem

Anna Luks, marketing manager Natura Siberica Polska:

Social media to dziś nie tylko "must have”, ale przede wszystkim "nice to have" dla każdego marketera. Pełnią one kilka funkcji: od informacyjnej, edukacyjnej po inspiracyjną i kreującą potrzeby.

To codzienny dialog z konsumentem, który stanowi niebywałą możliwość poznania potrzeb i opinii konsumentów nie tylko na temat naszej marki czy produktów, ale również postaw, wartości, emocji jakie wzbudzają różne kwestie, ważne też dla naszej marki. Oczywiście jak w każdej rozmowie zdarzają się tematy trudne, niewygodne, różne opinie i postawy, ale taki jest świat i nie staje się on inny w zetknięciu z marka czy produktem.

Marka musi być przede wszystkim wiarygodna i prawdziwa w tym co mówi do swoich konsumentów, nie oznacza to, że będzie odpowiednia dla wszystkich i to musimy zaakceptować i uszanować.

Zgodnie z tą ideą prowadzimy profile marki Natura Siberica Polska.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nowa linia TUVA SIBERICA❤ została stworzona na bazie dziko rosnących oraz ekologicznych ekstraktów. To nie wszystko, zioła wykorzystywane do produkcji są zbierane ręcznie i suszone są w ekologicznych warunakach, które pozwalają zachować ich terapeutyczną moc???? Czy już skusiliście się na naszą nową linię kosmetyków??? ?? Zapraszamy????????www.naturasiberica.com.pl • #ZANURZSIEWNATURZE #naturasiberica #pielegnacjaskory #peeling #bodyscrub #cream #balmhands #tuvasiberica #naturalnekosmetyki #shampoo

Post udostępniony przez Natura Siberica Polska (@naturasibericapolska)

# Wywiady i opinie
 reklama