5 lat Wirtualnych Kosmetyków - ZEW for Men

5 lat Wirtualnych Kosmetyków - ZEW for Men

Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for Men:

Wirtualne Kosmetyki to dla mnie…

lustrzane odbicie polskiej branży kosmetycznej – jej sukcesów, jakości, dynamiki, motywacji i odwagi producentów!

Bez Wirtualnych…

nie wyobrażamy sobie naszej codzienności, gdy rano przy kawie czytamy kosmetyczne newsy. To nie tylko przyjemność, ale przede wszystkim cenna wiedza.

Najbardziej na tym portalu lubię…

merytorykę i jakość publikacji o branży!  

Czytam newsletter, bo…

jako dyrektor sprzedaży marki ZEW for men staram się na bieżąco śledzić newsy handlowe, badania rynkowe, trendy w branży kosmetycznej i zmiany w postawach konsumenckich oraz to, jakie nowości kosmetyczne proponuje konkurencja i jak je komunikuje, jak zmieniają się oczekiwania i potrzeby pielęgnacyjne Polaków – to dla mnie kluczowe.

Jako branża potrzebujemy informacji…

o klientach w czasach post-pandemicznych. Globalna pandemia pogłębiła niektóre zachowania konsumenckie, a część z nich wręcz odwróciła o 180 stopni. To nieunikniona lawina zmian, które odciskają się również na branży kosmetycznej.

I tworzymy społeczność, która...

jest przedsiębiorcza, ambitna, działa dynamicznie i stawia na innowacje. Rynek wysokiej jakości produktów kosmetycznych i akcesoriów, wspartych profesjonalną, angażującą komunikacją, sukcesywnie się rozwija. Rośnie też zainteresowanie kosmetykami dedykowanymi dla odbiorców, którzy są świadomi swoich upodobań i preferencji, wiedzą jakich składników aktywnych szukać na rynku i jakie formuły spełnią ich wymagania pielęgnacyjne.

# Wywiady i opinie
 reklama