Ziaja: nikt lepiej nie opowie o naszych produktach niż entuzjasta kosmetyków

Ziaja: nikt lepiej nie opowie o naszych produktach niż entuzjasta kosmetyków

- Z perspektywy firmy Ziaja działania w ramach influencer marketingu są dodatkiem do strategii reklamowej. Dodatkiem bardzo przyjemnym, ponieważ jak dotąd napotykamy na naszej drodze bardzo zaangażowane osoby, pełne własnej inicjatywy, kreatywne, sumienne i oddane marce Ziaja - mówi Marta Żołnierowicz, PR Manager, Ziaja Ltd.

Zresztą wydaje się, że to jest właśnie to, czego odbiorcy, użytkownicy SoMe, szukają i czego oczekują.

Bardzo istotna jest autentyczność, szczere doznania i odczucia, przedstawione w spontaniczny, niewystudiowany sposób. W tym tkwi tajemnica dobrego influencera. I chociaż odbiorcy coraz bardziej zwracają uwagę na to, czy przedstawiany produkt jest prezentem, elementem współpracy, czy jest też po prostu subiektywnym wyborem kreatora treści, to reklamy stworzone realistycznie, bez przesadnego wychwalania, pokazane kontekstowo przyciągają uwagę i nie mają negatywnego wpływu na zaufanie do twórcy internetowego.

Pod tym względem wytyczne UOKiK bardzo uporządkowały przestrzeń w SoMe i wprowadziły jasność oraz przejrzystość. To same zalety nie tylko dla odbiorcy tych treści, kreatorów ale również bezpośrednio dla marek. W ten sposób zostały wyeliminowane wszelkie niedopowiedzenia, nieścisłości i niejasne wzajemnie oczekiwania.

Influencerzy, z którymi współpracuje marka Ziaja, to głównie twórcy mikro i nano. Bardzo często nawiązujemy współpracę bezpośrednio z naszymi klientami, ponieważ nikt lepiej nie opowie o naszych produktach, niż właśnie entuzjasta kosmetyków Ziaja. Dzięki temu zyskujemy rekomendacje, reklamę, pochwałę, które wynikają z użytkowania produktów, zaufania do marki. Nasi użytkownicy są o wiele bardziej wiarygodni, a ich głos słyszalny głośniej i dalej, a to przecież główne założenie influencer marketingu.

Spotykamy bardzo ciekawych i wartościowych ludzi, którzy już niejednokrotnie pokazali swoje zaangażowanie i zaufanie do marki Ziaja.

Jeśli to czytają, to chcielibyśmy żeby wiedzieli, że ich praca jest bardzo przez nas doceniania. Dziękujemy!

fot. unsplash.com

# Wywiady i opinie
 reklama