C – jak Constant Learning – ciągłe doskonalenie, uczenie się, od siebie, od ekspertów, od naszych klientów, pomagając sobie nawzajem, inspirując się i doświadczając. W Abriga dążymy do wysokiego poziomu eksperckości w naszej dziedzinie.
O – Open Communication – bez szczerej rozmowy, wyrażania własnego zdania, racjonalnych argumentów i szacunku, nie można przecież mówić o dobrych relacjach. W Abriga dbamy o szczere rozmowy, solidny feedback i podejmowanie rozmowy o sukcesach i porażkach.
D – Desing & Details – tworzymy piękne marki, których wygląd jest wyjątkowy, dbamy o to, aby wyróżniał się na rynku. Pracujemy z najlepszymi projektantami, a w codziennej pracy zwracamy uwagę na szczegóły.
E – Effect Wow - działamy tak, aby wprawiać w zachwyt nie tylko naszych klientów, ale i siebie nawzajem.
I to właśnie te wartości jako Abriga komunikujemy na zewnątrz i im jesteśmy wierni, podejmując jakiekolwiek działania.
Dziś konsumenci mocno zwracają uwagę na kwestię zasad, którymi kierują się firmy. Istotne jest, aby jasno wskazywać co dla nas, jest ważne, na co stawiamy i do czego dążymy.
Bycie uczciwym wobec konsumentów, pracowników, czy partnerów biznesowych i otwarte komunikowanie jest bardzo ważne. Tym właśnie jest uczciwy biznes – pokazywaniem prawdy, byciem szczerym nie tylko wobec wszystkich na zewnątrz, ale także wobec ludzi pracujących w firmie. Bo zawsze można kreować wizerunek świetnej instytucji, ale jeśli przyjętej komunikacji przeczą podejmowane działania, to niestety z uczciwym biznesem nie ma to nic wspólnego.