Jest to dziewięć osób, które są prawdziwymi ekspertami w swoich profesjach. Większość uczestników zna już nas bardzo dobrze. Wiemy, że zarówno relacje w social mediach zamieszczane podczas trwania konkursu, jak też pokonkursowe artykuły, w których jurorzy przyznają swoje osobiste wyróżnienia i dzielą się wrażeniami, są przez uczestników LCA traktowane jako niezwykle ciekawe, inspirujące i wiarygodne.
Marka osobista, rzetelność, uczciwość i duże zainteresowanie rynkiem kosmetycznym sprawia, że ocenianie w konkursie Love Cosmetics Awards jest wyzwaniem, ale też wielką przyjemnością.
Dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marketingowego. Ceniona ekspertka w zakresie marki, badań konsumenckich, komunikacji z konsumentem, strategii rozwoju i zarządzania portfolio produktowym. Autorka wielu publikacji naukowych związanych z zarządzaniem i marketingiem.
Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v. MAT. Ekspertka do spraw wizerunku w sieci i nowych technologii. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W big data szuka odpowiedzi oraz możliwości do optymalizowania działań marketingowych i sprzedażowych.
Znakomita aktorka filmowa i teatralna. Kobieta ciekawa świata i pełna wrażliwości na jego piękno w każdym wymiarze. Kocha prostotę, ład oraz harmonię. Dojrzała kobieta z młodzieńczą energią i urodą. Prywatnie wielka fanka kosmetycznych nowinek, szczególnie zainteresowana segmentem kosmetyków naturalnych. Piękno jej zdaniem nie wpisuje się w żaden kanon, ale wynika raczej z pozytywnych emocji i dobrej energii, którą emanuje człowiek.
Dziennikarka urodowa z wieloletnim doświadczeniem. W sieci znana jako nostressbeauty. Autorka tekstów urodowych w najpoczytniejszych portalach i magazynach. Zakochana w zapachach i pielęgnacji oraz mocnych kolorach szminek. Znak charakterystyczny: skóra wrażliwa i chimeryczna. Niezwykle szczera w swoich relacjach i emocjach. To właśnie otwartość i autentyczność jest jej siłą w przefiltrowanym świecie social mediów.
Anglista, dziennikarz, bloger. Twórca bloga o perfumach i kosmetykach CharlieNose (www.charlienose.pl). Autor książki o goleniu i pielęgnacji męskiego zarostu "Na ostro i pod włos". Orędownik hasła #beautyhasnogender. Radiowy głos i intelignetne recenzje sprawiają, że godzinami można słuchać jego relacji w social mediach, przekonując się, że w sieci naprawdę można trafić na obiektywne i doskonałe warsztatowo recenzje kosmetyczne.
Prezes Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków, firmy która od 30 lat bada bezpieczeństwo i właściwości kosmetyków. Doradza producentom kosmetyków w zakresie koncepcji, receptur i technologii z zachowaniem najwyższej jakości. Tworzy innowacyjne metody badawcze. Doskonale zna się na składach, badaniach, technologiach i regulacjach dotyczących produktów kosmetycznych. W czasie testów zgłoszeń Love Cosmetics Awards prezentuje w social mediach merytoryczne, błyskotliwe i nierzadko zabawne recenzje kosmetyków, które ją naprawdę intrygują.
Wizażystka, charakteryzatorka, prezenterka telewizyjna. - Od kiedy pamiętam moim największym marzeniem było dyrygowanie orkiestrą symfoniczną. Życie dało mi jednak inny dar - zdolność do tworzenia pięknych, kolorowych makijaży - mówi o sobie. Prawdziwa ekspertka beauty. Oprócz tego, że świetnie maluje, doskonale zna się na pielęgnacji i cudownie opowiada o testowanych kosmetykach. Dowcipna, inteligentna i zdystansowana, ale przy tym zawsze merytoryczna i konkretna.
Ceniona ziennikarka i redaktor w Dziale Ekonomicznym opiniotwórczego dziennika „Rzeczpospolita”. Specjalizuje się w tematyce związanej z brandingiem (od lat redaguje dodatek rankingu „Najcenniejsze Polskie Marki"), rynkiem kosmetycznym i rynkiem pracy. Zawsze wychwytuje kluczowe biznesowe trendy. W swoich tekstach zawsze do bólu merytoryczna. Analityczny umysł i duże ekonomiczne doświadczenie w przekazywaniu czytelnikom tego, co w biznesie najważniejsze.
Od wielu lat związana z branżą kosmetyczną. Pomysłodawczyni portalu WirtualneKosmetyki.pl. Dziennikarka, konsultantka, organizatorka i uczestniczka wielu branżowych dyskusji. Autorka książki "Piękne historie. Sukces polskich marek kosmetycznych" (PWN 2016). Świetnie wyczuwa trendy, dobrze rokujące startupy i kierunki rozwoju rynku kosmetycznego. Lubi rozmawiać formalnie i off the record z rynkowymi praktykami, nie obawiając się stawiania pozornie prostych pytań. To jej zdaniem najlepszy sposób, by wiedzeć, czym żyje branża. Love Cosmetics Awards zrodził się z jej miłości do PL-Beauty i chęci promowania najlepszych produktów oraz firm kosmetycznych nie tylko lokalnie, ale w skali międzynarodowej.