Zawsze jest mi smutno, gdy piszę tę notatkę, bo pewna część się kończy, ale wiem, że już za parę miesięcy zacznie się następna. W tym roku dostaliśmy mnóstwo niesamowitych produktów kosmetycznych, które z ogromną przyjemnością miałam okazję testować i co najlepsze wyrazić o nich opinię. Nie tylko podczas spotkania z jurorami, ale też publicznie - na swoim Instagramie.
Ale wracając do tak postawionego pytania, zacznijmy, czy mamy możliwość kreowania w social mediach virali kosmetycznych? W pewnym sensie tak, lecz gdyby nasza moc sprawcza była ogromna (a staramy się!) chciałabym przedstawić i poniekąd to zrobiłam, tusze kolorowe do rzęs polskiej marki Hean. To wspaniały produkt w idealnej cenie, dający możliwość kreowania niezliczonych wspaniałych makijaży. Rozwijający wyobraźnię twórców makijażowych. Kolejnym produktem byłyby niesamowite kosmetyki marki 111skin i wydaje mi się, że krem z efektem krio terapii można naprawdę fantastycznie ograć na social mediach. Kolejny produktem jest lakier do włosów z pudrem unoszącym u nasady włosy Hairmate. Zachwyt nad jego działaniem i zapachem jest zrozumiały. Kolejna marka, która bardzo mnie zaskoczyła w pozytywny sposób to Slavia! Podoba mi się wszystko!!! I działa według opisu! Nie mogę zapomnieć o niesamowitym i patriotycznym zapachu - pan ziemniak!!! Podany w luksusowej odsłonie perfum! Zachwyca się nim już cały świat! Polish Potatoes perfume Bohoboco.
Jan Marini. Serum C-Esta działa błyskawicznie, naprawdę daje znakomite i ZAUWAŻALNE rezultaty na skórze. Witamina C to jednak kosmetyczny pewniak, szczególnie jeśli technologicznie zapewni się jej stabilność. A wśród kosmetyków naturalnych po raz kolejny przepiękne propozycje zaproponowała marka Kanu Nature. Od świetnego dezodorantu o zapachu magnolii po relaksacyjną świecę do masażu. Kocham!
Nie mam ulubionych trendów, ale myślę, że czas stawiać na demakijaż i pielęgnację włosów w wydaniu superjakościowym. Tu pojawiło się parę perełek, w tym znakomite Luâre! Poza tym przepiękne zgłoszenia wśród kosmetyków do włosów i pielęgnacji skóry twarzy na etapie oczyszczania zaprezentowały marki Veoli Botanica, Monat i Nacomi.
Love Cosmetics Awards to dla mnie nie tylko konkurs - to niezwykli ludzie, wymiana energii, myśli i spostrzeżeń. To kompendium wiedzy i chwile zaskoczeń. To adrenalina i potworne zmęczenie przy otwieraniu kartonów pełnych nowości. To czas na naukę i poszerzanie wiadomości z branży beauty (i nie tylko) oraz oczywiście wspaniała gala, podczas której przekazujemy Wam miłe wiadomości!