Jest to dziewięć osób, które są prawdziwymi ekspertami w swoich profesjach.
Marka osobista, rzetelność, uczciwość i duże zainteresowanie rynkiem kosmetycznym sprawia, że ocenianie w konkursie Love Cosmetics Awards jest wyzwaniem, ale też wielką przyjemnością.
Dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marketingowego. Ceniona ekspertka w zakresie marki, badań konsumenckich, komunikacji z konsumentem, strategii rozwoju i zarządzania portfolio produktowym. Autorka wielu publikacji naukowych związanych z zarządzaniem i marketingiem.
Ekspertka do spraw wizerunku w sieci i nowych technologii. Odpowiada za komunikację w Brand New Galaxy, holdingu firm reklamowych i technologicznych skoncentrowanym na e-commerce. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W big data szuka odpowiedzi oraz możliwości do optymalizowania działań marketingowych i sprzedażowych.
Znakomita aktorka filmowa i teatralna. Kobieta ciekawa świata i pełna wrażliwości na jego piękno w każdym wymiarze. Kocha prostotę, ład oraz harmonię. Dojrzała kobieta z młodzieńczą energią i urodą. Prywatnie wielka fanka kosmetycznych nowinek, szczególnie zainteresowana segmentem kosmetyków naturalnych. Piękno jej zdaniem nie wpisuje się w żaden kanon, ale wynika raczej z pozytywnych emocji i dobrej energii, którą emanuje człowiek
Dziennikarka urodowa z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi autorskiego bloga nostressbeauty.com. Autorka tekstów na Vogue.pl i w Wysokich Obcasach. Pracowała w działach urody najpoczytniejszych pism kobiecych i portali. Zakochana w zapachach i pielęgnacji oraz mocnych kolorach szminek. Znak charakterystyczny: skóra wrażliwa i chimeryczna. Bardzo aktywna w social mediach, w których wyrobiła sobie markę osoby szczerej w swoich relacjach i emocjach. To właśnie otwartość i autentyczność jest jej siłą w przefiltrowanym świecie social mediów.
Anglista, dziennikarz, bloger. Twórca bloga o perfumach i kosmetykach CharlieNose (www.charlienose.pl). Autor książki o goleniu i pielęgnacji męskiego zarostu "Na ostro i pod włos". Orędownik hasła #beautyhasnogender. Radiowy głos i intelignetne recenzje sprawiają, że godzinami można słuchać jego relacji w social mediach, przekonując się, że nie wszystko jeszcze stracone i wciąż można w sieci trafić na obiektywne i doskonałe warsztatowo recenzje kosmetyczne.
Prezes Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków, firmy która od 30 lat bada bezpieczeństwo i właściwości kosmetyków. Doradza producentom kosmetyków w zakresie koncepcji, receptur i technologii z zachowaniem najwyższej jakości. Tworzy innowacyjne metody badawcze. Doskonale zna się na składach, badaniach, technologiach i regulacjach dotyczących produktów kosmetycznych. Przy okazji Love Cosmetics Awards tworzy na swoich social mediach bardzo merytoryczne, ale podane w lżejszej formule recenzje zgłoszeń, które je naprawdę zaintrygują.
Wizażystka, charakteryzatorka, prezenterka telewizyjna. - Od kiedy pamiętam moim największym marzeniem było dyrygowanie orkiestrą symfoniczną. Życie dało mi jednak inny dar - zdolność do tworzenia pięknych, kolorowych makijaży - mówi o sobie. Prawdziwa ekspertka beauty. Oprócz tego, że świetnie maluje, doskonale zna się na pielęgnacji i cudownie opowiada o testowanych kosmetykach. Dowcipna, inteligentna i zdystansowana, ale przy tym zawsze merytoryczna i konkretna. Bo wie, o czym mówi; -). Witamy na pokładzie LCA!
Dziennikarka i redaktor w Dziale Ekonomicznym opiniotwórczego dziennika „Rzeczpospolita”. Specjalizuje się w tematyce związanej z brandingiem (od lat redaguje dodatek rankingu „Najcenniejsze Polskie Marki"), budowaniem kariery zawodowej, a także z rynkiem kosmetyków, gdzie wychwytuje nowe biznesowe trendy. W ciekawych i zawsze rzetelenie opracowanych tekstach opisuje istotne zmiany zachodzące w polskiej branży kosmetycznej. Zawsze merytorycznie, celnie i z dobrą pointą.
Od wielu lat związana z branżą kosmetyczną. Pomysłodawczyni portalu WirtualneKosmetyki.pl. Dziennikarka, analityczka, organizatorka i uczestniczka wielu branżowych dyskusji. Autorka książki "Piękne historie. Sukces polskich marek kosmetycznych" (PWN 2016). Świetnie wyczuwa trendy, dobrze rokujące startupy i kierunki rozwoju rynku kosmetycznego. Lubi rozmawiać formalnie i off the record z rynkowymi praktykami, nie obawiając się stawiania pozornie prostych pytań. To jej zdaniem najlepszy sposób, by wiedzeć, czym żyje branża. Love Cosmetics Awards zrodził się z jej miłości do PL-Beauty i chęci promowania najlepszych produktów oraz firm kosmetycznych nie tylko lokalnie, ale w skali międzynarodowej.