Tymczasem wiele konkursów na najlepsze produkty kosmetyczne przyznaje wyróżnienia w bliźniaczo podobnych kategoriach. Powtarzalnych, schematycznych i mało angażujących z punktu widzenia współczesnego konsumenta.
Love Cosmetics Awards to kompletnie inny pomysł na nagrody dla wyróżniających się na rynku produktów lub serii kosmetycznych. Nazwa kategorii nie tylko ma intrygować, ale z dużym prawdopodobieństwem - zapadać w pamięć. Stawiamy na anglojęzyczne nazwy, bo są zrozumiałe globalnie. To ma znacznie zarówno przypadku polskich firm kosmetycznych, które mocno stawiają na eksport, jak też międzynarodowych korporacji.
Dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci!
Dobry PR korporacyjny jest ważny dziś w relacjach z partnerami biznesowymi, ale również konsumentami - o tym wiedzą chyba wszyscy rynkowi gracze. Reputacja firmy przekłada się na reputację marki. Publiczny wizerunek firmy i jej właścicieli ma rosnące znaczenie w biznesie.
Biznesowa nagroda ma wartość przede wszystkim wtedy, kiedy przyznawana jest za rzeczywiste osiągnięcia, ponadstandardowe wyniki, niezwykle kreatywne działania i kampanie, wyprzedzanie trendów, wyznaczanie standardów oraz bycie w pewnych aspektach punktem odniesienia dla konkurencji.
Tylko eksperckie Jury gwarantuje wiarygodność naszego Konkursu i dlatego każda przyznana nagroda Love Cosmetics Awards jest przekonująco i merytorycznie uargumentowana. Zdecydowanie stawiamy w Love Cosmetics Awards na wiarygodność i jakość. Nasze uzasadnienia są jasne i obiektywne. Dobrze opisane i uargumentowane. Bo konkursy powinny być przede wszystkim wiarygodne – co dla nas jest świętą zasadą od pierwszej edycji LCA.
Jeśli Twoja firma jest już zdecydowana na udział w Love Cosmetics Awards 2022, pobierz Formularz Zgłoszeniowy i odeślij na adres mailowy: konkurs@wirtualnekosmetyki.pl
Zapraszamy i życzymy powodzenia!