To sprawia, że zdecydowanie zwiększa się konkurencyjność wśród firm zajmujących się handlem detalicznym w internecie. Supermocną pozycję na rynku ma Topestetic. Czym wyróżnia się ten sklep i dlaczego jego popularność sukcesywnie rośnie wśród konsumentek? Odpowiedź jest prosta: bo to coś więcej niż sklep. Topestetic już od 10 lat odpowiada szeroko na wyzwania związane z consumer experience.
Biznes zawsze budują relacje. Siłą Topestetic jest personalizacja. Każdy klient/klientka ma poczucie, że nie jest tu tylko koszykiem zakupowym, ale zawsze może liczyć na wsparcie, poradę i znaleźć ciekawe informacje pomagające w podjęciu decyzji zakupowej. Twórcy Topestetic postawili na ideę indywidualnego podejścia do pielęgnacji skóry. Sklep od samego początku oferuje więc klientom bezpłatne porady kosmetologów. Rozmowa telefoniczna z kosmetologiem jest możliwa za pośrednictwem infolinii, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-22:00, a także w sobotę w godzinach 9:00-17:00. Z kolei porad na czacie sklep udziela przez 7 dni w tygodniu. Można też zawsze wysłać do sklepu maila z pytaniem i (śmiało liczyć) na szybką odpowiedź. Absolutnie profesjonalne podejście!
Bardzo dobrym narzędziem w edukowaniu jest także oficjalny blog, na którym cyklicznie publikowane są ciekawe i bardzo przydatne artykuły. Ich autorkami najczęściej są kosmetolożki, więc nie ma obaw, że użytkownik trafi na niesprawdzone informacje lub kosmetyczne bzdury i mity, których niestety w internecie jest sporo. Tu zdecydowanie liczą się fakty i fachowa wiedza! Publikacje można komentować, z czego użytkownicy chętnie korzystają, dzieląc się własnymi spostrzeżeniami czy zadając dodatkowe pytania autorce.
Misję edukacyjną Topestetic realizuje również w serii publikowanych videocastów z kosmetologami i ekspertami z branży. Odcinki dostępne są na kanale na YouTube oraz Spotify. To na pewno bardzo wartościowy content – nie tylko dla beauty junkies!
Oczywiście idealną przestrzenią, którą Topestetic świetnie wykorzystuje, są social media. Tu też zdecydowanie przeważają treści merytoryczne, ciekawe informacje o nowościach i markach dostępnych w sklepie, ale… to zdecydowanie komunikacja bez nudy. Dlatego angażuje! Ekspertki marki, czyli przede wszystkim kosmetolożki, występują w postach, relacjach i transmisjach na żywo, wyrażając swoje opinie dotyczące produktów z oferty Topestetic, udzielając wskazówek pielęgnacyjnych oraz odpowiadając na wszelkie pytania z zakresu kosmetologii.
Znajdź dla siebie czas - to pozytywne i inspirujące hasło z ostatniej kampanii promocyjnej sklepu. Współczesne kobiety łączą jednocześnie wiele różnych ról - prywatnych i zawodowych. Codziennie starają się zapewniać szczęście innym. Realizując dziesiątki zadań, nie powinny w całym tym codziennym pędzie zapominać o sobie. - Ambasadorką naszej tegorocznej kampanii Topestetic jest Magdalena Różczka - polska aktorka, mama, działaczka charytatywna. Kobieta, która doskonale wie, co oznacza łączenie wielu życiowych ról. To bardzo wyjątkowy i ważny dla nas projekt. Mamy nadzieję, że będzie on dla wielu inspiracją i motywacją do tego, aby w obowiązkach dnia codziennego zauważać również siebie i wsłuchiwać się w swoje potrzeby - tak o koncepcji kampanii mówią jej twórcy.
Zdecydowanie pozytywnym wyróżnikiem Topestetic jest portfolio. Zbudowane na skutecznych, wartościowych i starannie dobranych markach. Oferta mimo, że wyselekcjonowana, jest jednak na tyle szeroka, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby skóry i różne preferencje klientów. Chcesz sprawdzić, co można znaleźć w Topestetic – kliknij na https://www.topestetic.pl/marki. Do każdego zamówienia kosmetolodzy dobierają spersonalizowane próbki i miłe prezenty.
Wśród marek, które szczególnie cenią konsumenci, są m. in. Jan Marini, Biologique Recherche, Mesoestetic, Sesderma, Sensum Mare, Veoli Botanica, Image Skincare, IS Clinical, Medik8, Selvert Thermal, Dermaquest, Dermomedica, Bioxidea, Thalgo, PCA Skin, Cell Fusion C czy Epionce. Wielu klientów sugeruje się również opiniami innych użytkowników i ich doświadczeniami z poszczególnymi kosmetykami. Popularność rośnie wraz z liczbą przyznanych produktowi gwiazdek;-)
Co jeszcze powoduje, że klienci lubią do tego sklepu wracać? Jakość obsługi! Konsumenci doceniają, że wysyłka i zwrot są zawsze darmowe - niezależnie od kwoty zamówienia. Do każdej przesyłki sklep dokłada spersonalizowane próbki oraz miły upominek – niby drobny gest, a jednak ważny dla kupujących. Firma stawia również na ochronę środowiska, dlatego przesyłki pakowane są w ekologiczny sposób – firma używa tylko papierowych wypełnień i kartonów.
Co Państwa zdaniem warunkuje sukces w kosmetycznym e-commerce?
Naszym zdaniem sukces w e-commerce na pewno zależy od poziomu obsługi klienta. Stawiamy na najwyższą jakość obsługi i odpowiadanie na potrzeby naszych klientów. W Topestetic przykładamy do tego ogromną wagę, dlatego dostawa i zwrot, niezależnie od kwoty zamówienia, są zawsze bezpłatne. Do tego oferujemy darmowe porady kosmetologów - przez czat, mailowo i telefonicznie. Szeroki wybór marek, szybka dostawa i prosty zwrot, a także ekologiczne pakowanie zamówień, to nasze wyróżniki.
Czy portfolio buduje przewagę konkurencyjną na rynku – co jest dla Was ważne w doborze oferowanych marek?
Bardzo zależy nam na tym, aby oferowane przez nas marki kosmetyczne były przede wszystkim skuteczne. Dlatego bardzo poważnie podchodzimy do ich weryfikacji przed wprowadzeniem ich do naszej oferty. W ofercie Topestetic znajdują się marki dermokosmetyczne, polskie i zagraniczne, marki naturalne i wegańskie, a także kosmetyki do pielęgnacji domowej, z których w swoich gabinetach korzystają lekarze medycyny estetycznej, dermatolodzy i kosmetolodzy. Ważna jest dla nas jakość kosmetyków. Zanim dodamy markę do naszej oferty to sprawdzają i testują ją nasi kosmetolodzy.
Czy Polacy kupują chętniej marki polskie czy zagraniczne? A może kierują się kompletnie innymi kryteriami?
Nasi klienci chętnie sięgają zarówno po marki - polskie, jak również zagraniczne. W zależności od preferencji obie te grupy marek posiadamy w naszej ofercie. Z reguły jednak nasi klienci kierują się potrzebami swojej skóry i na tej podstawie dobierają dla siebie kosmetyki. To jest bardzo dobre podejście, aby nie zamykać się tylko na jednej grupie, a wybrać to, co będzie odpowiednie do potrzeb i kondycji skóry.