Założycielki BasicLab od początku wiedziały, że ich marka będzie specjalizować się w zaawansowanej pielęgnacji, która ma przynosić konkretne efekty. Były na rynku jednymi z pionierek popularnego obecnie trendu składnikowego. Komunikacja marketingowa od początku nastawiona jest mocno na internet, który pozwala prowadzić dialog z klientem, a nie tylko jednokierunkowy przekaz. I to się sprawdziło! Marka rozwija się niezwykle szybko, a jej social media są platformą komunikacji, edukacji i wiarygodnych informacji dla wymagających konsumentek.
BasicLab to wyjątkowy, autorski model budowania relacji z klientem. Marka mocno stawia na edukację klientów w zakresie pielęgnacji skóry, a zespół moderacji kanałów social media pełni równocześnie funkcję customer service. Zespół ten reaguje na komentarze, ale także udziela fachowych porad w zakresie właściwej rutyny pielęgnacyjnej i doboru produktów. Porad udzielają wykwalifikowanie osoby z kierunkowym wykształceniem kosmetologicznym. Moderacja kanałów działa przez 7 dni w tygodniu od 9 do 22.00 i może się pochwalić wysokimi wskaźnikami czasu reakcji na komentarze i zapytania.
Eksperci marki, przy ustalaniu pielęgnacji, dopasowują kosmetyki BasicLab do innych używanych przez klienta tak, by zestaw był skuteczny i bezpieczny dla skóry. W kontakcie z klientami obowiązują zasady przyjaznego i entuzjastycznego podejścia do każdej osoby - z szacunkiem dla różnorodności i wyjątkowości. Dowodem wyjątkowej relacji BasicLab z klientami są wysokie wskaźniki zaangażowania oraz regularny, organiczny przyrost fanów na kanałach social media marki.