LCA 2024 - eeny meeny Share Good

LCA 2024 - eeny meeny Share Good

Polska marka kosmetyków naturalnych – eeny meeny, nagrodzona za wspieranie kobiet i edukację w zakresie profilaktyki raka piersi!

Po raz kolejny statuetki Love Cosmetics Awards rozdane! W tegorocznej edycji w kategorii #sharegood zwyciężyła polska marka kosmetyków naturalnych - eeny meeny, która została doceniona za dzielenie się dobrem i wiedzą.

Marka eeny meeny od zawsze stawiała nie tylko na naturalną pielęgnację, ale też na zwiększanie świadomość i wiedzy swoich odbiorców. Na co dzień marka tworzy wysokiej jakości kosmetyki, ale też edukuje, obala kosmetyczne mity i przypomina o ważnych, społecznych sprawach.

Na samym początku rozwoju, eeny meeny dedykowało swoje kosmetyki przyszłym mamom, a także dzieciom od 1. dnia życia. Od zawsze więc marka była blisko kobiet i to się nie zmieniło. Dziś portfolio kosmetyczne jest znacznie bogatsze i kierowane przede wszystkim do osób ze skórą wrażliwą, alergiczną i skłonną do podrażnień. Ponadto tematy związane m.in. ze zdrowiem kobiet są również bardzo bliskie i ważne dla marki, która inicjuje szerokie wsparcie.

Dlatego też co roku, w październiku – eeny meeny przypomina podstawowe informacje o profilaktyce raka piersi. Zachęca do samobadania oraz regularnych badań kontrolnych.

SZCZEGÓLNA MISJA

W jej ofercie znajduje się też specjalistyczny produkt ze szczególną misją – krem ujędrniający do biustu, który nie tylko pielęgnuje tę wrażliwą okolicę, ale dzięki różowej barwie przypomina, jak ważne jest zdrowie kobiecych piersi. Kosmetyk miał swoją premierę w szczególnym czasie, bo właśnie w październiku, który uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Dodatkowo, 5 zł od każdego sprzedanego kremu (w dowolnym kanale dystrybucji) eeny meeny przekazuje Federacji Stowarzyszeń AMAZNONKI, którą wspiera regularnie już od kilku lat.

WSPÓŁPRACA Z DR AGNIESZKĄ NALEWCZYŃSKĄ

Miniony październik również był szczególny. Marka eeny meeny zorganizowała spotkanie edukacyjne z gościem specjalnym dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską [@drnalewczynska] - lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, a także założycielką Fundacji Jeszcze [@fundacja_jeszcze], której misją jest niesienie wszechstronnej pomocy kobietom w zakresie dostępu do edukacji ginekologicznej.

Podczas spotkania widzowie mogli zadawać pytania związane z profilaktyką raka piersi. Doktor Agnieszka obaliła także najczęściej powtarzajcie się mity, z którymi spotka się na co dzień w swoim gabinecie, np. że młode dziewczyny nie muszą się badać, bo rak ich nie dotyczy czy też, że diagnoza tej choroby zawsze oznacza utratę piersi.

W ramach podziękowania za poświęcony czas i mnóstwo przekazanej wiedzy – eeny meeny wsparło Fundację Jeszcze, by dalej niosła pomoc potrzebującym kobietom i robiła to tak dobrze, jak do tej pory. Materiały edukacyjne, jak i spotkanie z dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską można znaleźć na social mediach marki [@eenymeenycosmetics], która już planuje dalsze działania związane z nadchodzącym różowym październikiem.

OPINIA JURY:
Szanujemy marki, które oprócz tego, że tworzą wysokiej jakości kosmetyki, dzielą się dobrem. Nie ma nic ważniejszego niż zdrowie. Biznes kosmetyczny kieruje swoją ofertę głównie do kobiet. Rak piersi w zdecydowanej mierze dotyczy również kobiet. Kobiece wsparcie w tej chorobie można wyrazić na wiele sposobów: namawiając nasze mamy, siostry, przyjaciółki do regularnych badań profilatycznych, będąc blisko, kiedy ktoś z naszego otoczenia choruje, wspierając fundacje, które specjalizują się w pomocy onkopacjentkom. Marki kosmetyczne mogą, a wręcz powinny wykorzystywać swoje zasięgi do współpracy z mądrymi lekarzami, którzy dzielą się sprawdzonymi informacjami i obalają mity w tym jakże ważnym społecznie temacie. Razem możemy więcej! Po prostu! Szacunek za dogłębne potraktowanie przez eeny meeny tematu raka piersi i działania, które nie są jednorazową akcją, ale dobrze przemyślaną kampanią.

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama