To świadomy wybór wielu konsumentów, którzy mają poczucie, że suma ich decyzji naprawdę wpływa na rzeczywistość. Coraz więcej osób przestawia się zatem w kosmetykach na produkty przyjazne naszej skórze, ale też planecie.
W myśl zasady zero waste marka wód perfumowanych EVOLVE dołącza się do ekologicznej rewolucji, oferując swoje najnowsze zapachy w opakowaniach niemalże całkowicie wolnych od plastiku, pochodzących z recyklingu i nadających się do ponownego wykorzystania.
Wybierając zapachy, każdy z nas kieruje się subiektywnymi wrażeniami i preferencjami. Jedni z nas wolą lżejsze kompozycje, oparte na nutach kwiatowo-owocowych, inni czują się najlepiej otuleni oudem czy kadzidłami. Co nas zatem może wszystkich łączyć w świecie zapachów? Pro-ekologiczne rozwiązania! I te zdobyły serca naszego Jury.
Kolekcja pięciu najnowszych zapachów EVOLVE to oferta dla nowoczesnych kobiet, podążających nie tylko za trendami beauty, ale dokonująca świadomych wyborów, chcąca żyć w zgodnie z naturą. Fascynujące zapachy marki zamknięte zostały w opakowaniach pochodzących niemalże w całości z recyklingu. Łączą one przyjemność użytkowania z troską o środowisko. Niestandardowa forma puszki wykonanej z papieru kraft i szklanego flakonu z bambusową nakrętką idealnie współgra z pięcioma nowoczesnymi kompozycjami zapachowymi wód perfumowanych marki:
Z wielką przyjemnością zauważamy, że ekologiczne rozwiązania trafiają do kolejnych kosmetycznych kategorii – w tym roku odkrywaliśmy je również w świecie perfum. Do tego doceniamy, że marka EVOLVE nie potraktowała trendu eko jako sposobu na zwiększanie zysków – to kosmetyki świetnej jakości, ale dostępne w atrakcyjnej cenie. Konsumenci znajdą je w sieci Rossmann. Bardzo spodobała nam się przejrzystość informacji zamieszczonych na tekturowych kartonikach chroniących flakony. Konsument w jasny sposób dowiaduje się, że sięga po produkt wegański, cruelty free i wolny od parabenów. Wie również, że w produkcie nie ma plastiku, a niemal całość opakowania wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu. Jeśli są to wartości mu bliskie, marka szansę zyskać zainteresowanie i zaufanie klienta już przy samej sklepowej półce. Współczesne marki muszą czuć trendy, ale muszą czuć się też odpowiedzialne za świat, jaki zostawimy kolejnym pokoleniom. EVOLVE idealnie się w to wpisuje.