Opakowania kremów i scrubów do ciała wykonane są z materiałów biodegradowalnych pochodzenia roślinnego. LOVISH jako pierwsza firma w Polsce i jedna z nielicznych na świecie wprowadziła w pełni ekologiczne produkty kosmetyczne. Ponadto w celu ograniczenia ilości produkowanych odpadów opakowania są tak zaprojektowane, aby posiadały wymienny wkład (refill), którym samodzielnie uzupełnisz opakowanie bazowe.
Korzystając z publikacji naukowych i obserwacji natury, w połączeniu z szeroką wiedzą chemiczną marka tworzy kosmetyki roślinne wysokiej jakości. Ze starannością dobiera odpowiednie składniki i procesy produkcyjne tak, aby odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów. Kosmetyki LOVISH nie zawierają syntetycznych środków zapachowych. Mają za to kojące zapachy, dzięki zastosowaniu naturalnych olejków eterycznych.
- Idea ECO INSIDE & OUTSIDE jest wpisana w naszą misję. Wiemy, że piękna skóra to właściwa pielęgnacja, ale także aktywne życie i zdrowa dieta. Dlatego łączymy wiedzę ekspertów i chcemy, aby nasi klienci poczuli się przez nas otoczeni troską – LOVING IS CARING. Zachęcamy do korzystania z porad, które znajdują się na naszym blogu oraz mediach społecznościowych, gdzie dzielimy się wiedzą na temat składników aktywnych w kosmetykach, ciekawostek naukowych, zdrowego stylu życia jak również odżywiania dobrego dla skóry – mówi Ewelina Niedzielska, twórczyni marki i właścicielka firmy.
Zwycięski produkt tegorocznego Love Cosmetics Awards to scrub do ciała w biodegradowalnym opakowaniu LOVISH FRUIT ECSTASY. To gruboziarnisty peeling odżywczy pod prysznic o odświeżającym zapachu owoców egzotycznych. Pozostawia skórę odżywioną i przyjemnie aksamitną. Nie wymaga użycia balsamu po kąpieli lub po prysznicu. Zawiera tylko naturalne olejki eteryczne. Jest to kosmetyk wegański. Zawiera składniki akceptowane przez instytucje certyfikujące kosmetyki naturalne.
Składniki aktywne:
Nasi jurorzy docenili jakość produktu, super przyjemny, kojący zapach, wrażenie świeżości i witalności, jakie daje jego używanie, ale też nowatorskie, biodegradowalne opakowanie, które wpisuje się w obecne trendy kosmetyczne. Świadomi konsumenci kierują się nie tylko troską o dobrostan swojej skóry, ale też szacunkiem i troską o środowisko naturalne. Cieszymy się, że także mniejsze firmy, pozostając wierne swoim zasadom, poszukują rozwiązań, które minimalizują wpływ branży beauty na przyrodę i otaczający nas świat. Absolutnie w duchu eko i kosmetycznego minimalizmu, ale za to zapewniając maksimum przyjemnej pielęgnacji.
Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie