Nasi jurorzy byli pod wrażeniem tego zgłoszenia, co znalazło przełożenie w ich szczodrej punktacji podczas głosowania.
Pure Beauty to młoda firma, która szturmem zdobywa serca kosmetycznych fanek. To wyjątkowe boxy kosmetyczne, w których nie ma przypadkowości. Serie układane są co miesiąc tematycznie, co pozwala skomponować całe pudełko w spójną całość. Od pierwszej edycji widać, że twórcy Pure Beauty postawili na jakość, która na konkurencyjnym rynku sprawdza się najlepiej. W tych boxach znajdują się wyselekcjonowane marki i produkty, co w efekcie daje lawinowy przyrost subskrypcji i entuzjastyczne posty w social mediach dziewczyn zachwyconych otrzymanymi pudełkami. Użytkowniczki podkreślają, że są to wyjątkowe boxy, których otwarcie zawsze wywołuje eksplozję niedowierzania i radości.
Zespół Pure Beauty połączyło zamiłowanie do kosmetyków i piękna oraz wspólne pasje, doświadczenia i wartości. To ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branżach: kosmetycznej, mediów, reklamy i PR. Od lat z zainteresowaniem śledzą urodowe trendy. Autorzy tego konceptu dobrze wyczuli, że kosmetyczne pudełka idealnie wpisują się w swój czas, a pandemia była wręcz motorem pozytywnych zmian w segmencie. Twórcy Pure Beauty nie idą na skróty. Chcą by ich marka była synonimem najwyższej jakości, niezawodności i zawsze kojarzyła się z radością odkrywania super ciekawych produktów.
Dlaczego dzieciaki kochają kinder-czekoladki? Bo w środku zawsze czeka na nie niespodzianka. Dla stałych abonentek boxów każdy miesiąc jest więc taką kosmetyczną niespodzianką. Dziewczyny naprawdę cieszy już sam moment, kiedy w ich ręce trafia pudełko - to poczucie ekscytacji, zastanawianie się, co też kryje się w środku? Zupełnie jak otwieranie prezentu! Uwielbiają element zaskoczenia, pozytywne emocje wynikające z odkrywania kosmetycznych perełek. Poczucie, że na ich półki znów trafia coś niezwykle wartościowego. Dla stałych klientek firm oferuje wyjątkowo korzystne ceny, co jest dodatkowym atutem „stałych związków”. Oczywiście można również zamówić pudełko jednorazowo, na przykład wiedząc już z internetu, co kryje się w konkretnej edycji - takich zamówień firma ma często tak dużo, że szybko pojawia się informacja o wyprzedaniu całej edycji. Duża w tym zasługa social mediów, w których informacje o kolejnych niezwykłych, „sztosowych” pudełkach, rozchodzą się błyskawicznie.
Pure Beauty Boxy szturmem przebiły się na rynku, właśnie dzięki sieci. O sukcesie zdecydowały pozytywne opinie konsumentek, które doceniają jakość boxów. Odkrywają dzięki nim zupełnie nowe marki lub sięgają po produkty tych, które już lubią i cenią, ale zawsze z przyjemnością testują wszelkie kosmetyczne nowinki.
Boxy kosmetyczne są nie tylko idealną okazją dla konsumentek, by przekonać się do interesujących propozycji z rynku, ale i dla samych firm kosmetycznych. Reklama w mediach bywa postrzegana przez młode pokolenie jako pieśń przeszłości. Poznawanie produktów tylko na podstawie obrazka jest nudne i mało wciągające. Tu – przeciwnie. Konsumentki poznają marki naprawdę. Jeśli produkt je przekona, mogą do niego wracać częściej. Mogą również polecać go swoim koleżankom. Reklama szeptana w dobie internetu nabrała mocy i rozpędu. Z perspektywy firm kosmetycznych jest to więc cenne narzędzie promocyjne. Do tego autorzy Pure Beauty dobrze poznają swoje konsumentki, ich oczekiwania, potrzeby i zainteresowania – dzięki temu można również tworzyć personalizowane boxy dla konkretnej grupy odbiorców. To świetny patent na przykład w okresie wprowadzania nowości na rynek. I możliwość otrzymania rzetelnego feedbacku ze strony konsumentek.
Twórcy Pure Beauty dobrze wiedzieli, że samo pudełko to za mało. Wyróżnia ich staranne podejście do całego konceptu. Oprócz kosmetyków czy innych produktów okazjonalnie dołączanych do boxów, konsumentki otrzymują materiały na temat wszystkich zamieszczonych w danej edycji produktów, łącznie z danymi o składach. Całość jest bardzo spójna, estetyczna, rzetelnie opisana. Ważna jest komunikacja, dlatego social media Pure Beauty żyją, a nie tylko sprzedają produkty. To buduje więź z konsumentkami i tworzy prawdziwą platformę wymiany informacji. Do tego firma opracowuje również szczegółowe raporty dla producentów, z którymi współpracuje, przekazując dane o zasięgach i inne informacje istotne z perspektywy klienta. Takie profesjonalne podejście to kwestia wiarygodności.
Zdaniem branżowych analityków subskrypcje kosmetyczne wciąż mają przed sobą dobry czas. W pandemii było to super rozwiązanie w sytuacji, gdy konsumenci sami ograniczali wizyty w sklepach, a dzięki zamówieniom online mogli otrzymać gotowe pudełka bez wychodzenia z domu. W normalnych czasach, do których – oby – wracamy, będzie to wciąż bardzo wciągający projekt, pozwalający na bliskie relacje z rynkiem kosmetycznym, możliwości wyjątkowych testów i ekscytacji z kosmetycznych niespodzianek. Kosmetyczne fanki naprawdę to kochają!
Trzymamy kciuki za rozwój Pure Beauty. Dotychczasowe pudełka wysoko zawiesiły poprzeczkę. Rynek kosmetyczny na szczęście jest niezwykle bogaty i konkurencyjny, więc możliwości tworzenia fantastycznych boxów raczej tu nigdy nie zabraknie. Wystarczy tylko (i aż) trzymać rękę na pulsie trendów, jak do tej pory! I zaskakiwać kolejnymi pomysłami. Tym razem wyszło to znakomicie. Nagroda Love Cosmetics Awards w kategorii #Suprise Element jak najbardziej zasłużona!
Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie