LCA 2020: Luxury Touch – Creamy Serum olejowe do twarzy z witaminą C – Ageless Opuntia

LCA 2020: Luxury Touch – Creamy Serum olejowe do twarzy z witaminą C – Ageless Opuntia

Creamy to naturalne, polskie kosmetyki produkowane w małych partiach, w pełni czerpiące z dobrodziejstw natury i osiągnięć współczesnych badań. Marka stawia na personalizację produktów, dopasowując je do potrzeb konkretnej skóry.

Kosmetyki wyróżniają bogate formuły kosmetyczne i niemal 100% aktywności - czyli kolaż składników aktywnych w stężeniach skutecznych, bez żadnych zbędnych substancji dodatkowych.

W konkursie LCA w kategorii #Luxury Touch zwycięzcą został produkt wlaśnie tej marki - olejowe serum Ageless Opuntia. Jest skuteczne, przyjemne w aplikacji, idealnie skomponowane dla potrzeb wymagającej skóry, na której widać już pewne oznaki upływu czasu.

Serum olejowe do twarzy z witaminą C poprawia jędrność i elastyczność skóry, wyrównuje jej koloryt i rozjaśnia. Daje poczucie głębokiego nawilżenia, ma działanie odżywcze. Dobrze wygładza skórę i nadaje jej miękkość. Wyraźnie poprawia kondycję cery, dodając skórze witalności i zdrowego blasku.

Serum do twarzy Ageless Opuntia zawiera 100% składników aktywnych, w tym 10% olejowej witaminy C i zbilansowaną kompozycję olejową, której zadaniem jest precyzyjnie zadbać o potrzeby cery suchej z oznakami starzenia. Pozostawia skórę przyjemną w dotyku i daje poczucie hojnego obdarowania naturalnymi składnikami odżywczymi.

W składzie serum znajdziemy:

  • Olej z opuncji to najdroższy na świecie, luksusowy olej o właściwościach przeciwstarzeniowych. Dzięki zawartości tego składnika, serum do twarzy wspiera działanie odmładzające. Zawarte w oleju sterole nawilżają skórę, poprawiają jej elastyczność, zmniejszają widoczność zmarszczek i sprawiają, że cera zyskuje promienny wygląd
  • Olej moringa zawarty w serum do twarzy jest niezwykle bogaty w składniki odżywcze i wykazuje działanie przeciwzapalne. Nierafinowany olej sprowadzany jest z Haiti i pozyskiwany w procesie tłoczenia na zimno nasion „drzewa życia”
  • Olej z pietruszki, dzięki zawartości unikalnego kwasu petroselinowego, wpływa na poprawę kondycji skóry
  • Multifunkcjonalna witamina C (10% stężenie olejowej witaminy C) dodaje blasku i odmładza skórę, wyrównuje jej koloryt, a także niweluje przebarwienia
  • Koenzym Q10, zwany „eliksirem młodości”, poprawia elastyczność i jędrność skóry, działa przeciwzmarszczkowo i odmładzająco
  • Absolut jaśminowy otula i koi zmysły

O marce i jej definicji luksusu rozmawiamy z właścicielką firmy Creamy

Wirtualne Kosmetyki: Czym jest dla Pani jest „luxury touch” w kosmetykach? 

Zofia Pinchinat-Witucka: Dotyk luksusu. Dla mnie brzmi bardzo poetycko i zawiera w sobie to, co dokładnie myślę o dobrych kosmetykach. Dotyk to inaczej aplikacja produktu, a luksus to bogactwo jego zawartości. Luksus kojarzy się z jakością, z czymś cennym, mówi wiele o osobie, która może sobie na niego pozwolić.

Dlatego podoba mi się to pojęcie „dotyku”, bo skraca dystans i sprawia, że luksus staje się w zasięgu ręki.

Myślę, że możliwość zadbania o siebie, o swoją urodę, o zdrowy wygląd skóry jest wyróżnieniem. Powinniśmy cieszyć się z tej odrobiny luksusu codziennie i to celebrować.

Czym jest ta odrobina luksusu z perspektywy konsumentki? 

Myślę, że luksus z perspektywy konsumentki, korzystającej z dobrego kosmetyku, to pewność, że otrzymała właściwy produkt, który spełni jej oczekiwania.

Jestem przekonana, że nasze klientki odbierają jako luksus nie tylko jakość składników i receptury, ale konsystencję, która daje przyjemność w dotyku, zapach, który otula zmysły, elegancję opakowania, która zaspakaja potrzeby estetyczne.

Luksusem jest też sposób, w jaki zostają obsłużone. Chodzi mi o to poczucie wyjątkowości i ważności, gdy produkt jest dla niej przygotowany, pięknie i z dbałością zapakowany oraz przekazany tylko z myślą o niej.

Jakie wartości są kluczowe dla marki? 

Jest wiele wartości ważnych dla Creamy, wręcz cały system budujący pewną konstelację definiującą filozofię życiową, której hołdujemy. Wprawdzie w przypadku kosmetyków każdy pomyśli o urodzie, my myślimy również o zdrowiu, ale też akceptacji siebie, samoświadomości ukierunkowanej na umiar, prostotę, piękno, respekt dla siebie, dla innych i dla środowiska. Jesteśmy też otarte na przyszłość, na upływ czasu, który nie musi działać na naszą szkodę. Uważamy, że pielęgnacja ciała, duszy i umysłu może prowadzić do szczęśliwego i zrównoważonego życia.  

Na jakie kompromisy nie ma w Was zgody?

Nie zgadzamy się na bylejakość, na nudę, na egoizm, na marnotrawstwo i na zbyt szybkie poddawanie się. Nie boimy się zmian, ale wdrażając je nie zapominamy o naszych wartościach, nawet jeśli czasem oznacza to drogę pod górkę i dłuższe oczekiwanie na efekty.

Zdecydowanie zgadzamy się właśnie z taką definicją piękna i luksusu. Luksus to całościowe doznania, które mamy obcując z marką. Od zakupu, poprzez przyjemność aplikacji, na efektach kończąc... Cenimy również fakt, że kosmetyki powstają w niewielkiej firmie, która bardzo poważnie traktuje idee fair-trade i less-waste. Marka Creamy w trosce o środowisko zdecydowała się oferować swoje kosmetyki w szklanych i zwrotnych opakowaniach, które jednocześnie wyglądają luksusowo.

zdjęcie otwierające: Mateusz Skwarczak, Agencja Gazeta

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

 

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama